dinsdag 2 oktober 2007

A1GP het hoofd-onderdeel

Gerard, die hier niet genoemd wil worden, heeft me ervan overtuigd dat je echt zomaar een foto van iedereen kan maken. (Hieronder: op de vroege ochtend was het koud, heel koud)In het meest ernstige geval moet je daarna een stukje hard lopen. (Hieronder: er waren vrouwen in het publiek!)Maar de meerderheid van de geschoten personen vind het niet erg. Sterker nog, Erik, op de foto hieronder en die hier waarschijnlijk niet genoemd wil worden, gaf me zelfs zijn email adres met het verzoek het bestandje toe te sturen. Normaliter wil niemand foto's van hem maken! Oké, hij vertelde het me anders, maar daar kwam het wel op neer. Op de foto dus!
Het weer was 's middags heel aangenaam zodat meerdere mensen lagen te zonnen. En dat de race spannend was is te zien aan deze man met de tong uit de mond. Het hoogtepunt van de racemiddag was natuurlijk de vrachtauto met de dansmariekes. Een auto die natuurlijk ook op geen racebaan mag ontbreken! De telelens van 300mm (feitelijk dus 450 mm) zorgt ervoor dat Marieke goed in beeld te brengen is. Zulk opdringerig camerawerk lokt dan toch een reactie uit. Ze zwaait naar mij!Shit, ze heeft een ring om haar vinger. Naar maar waar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat je een roze bril draagt, dat wist ik nog niet.

FRANK103 zei

Ja, het is echt waar! Maar ik heb hem niet zelf uitgezocht, dat heeft de rest van het gezin gedaan.