zaterdag 15 september 2007

MTRC raceavond 2

Donderdagavond was de 2e raceavond van dit seizoen. Robert Nincorobbie was er, en ook Henk en Rob (die ik verder gemakshalve even Marco ben gaan noemen). De hele avond stond in het teken van het met magneet racen, het lage aantal vaste leden wat steeds komt opdagen (John uut Z, Joop en Richard zijn afgehaakt?) en André en Erik moesten naar de politie toe. Iets over een optreden in de Amsterdam Arena. Goed, over de race: mijn Ninco Mosler had geen grip, gleed eenvoudig naast de baan en een snelle bandenwissel kostte me een aantal ronden. Gelukkig had ik er toen een slot it band en een ninco band om gelegd zodat het glijden maar een fractie minder werd. De laatste plaats dus! Als Robert niet zijn Bugatti meegenomen had, dan had ik deze avond verder verzwegen. Want het was helemaal flut! Oké, de koffie was goed.

7 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Donderdag ook al dat optreden in de Arena? :-)

Anoniem zei

Der zijn ook van die race banen daar ga je over de hele baan heen. Van links naar rechts. Is dat niet is voor je?

Anoniem zei

Ee verslag van wat er zich afspeelde in de Arena heb ik zojuist elders gelezen.
Leuk, en nu weet ik ook waar jij uithing.

HenkG zei

Is dat toegestaan bij MTRC - vierwielaandrijving?
Hoe gaat-ie die Bugatti?

FRANK103 zei

Harry: ja, daar waren ze.

Brillie: wat jij bedoelt is digitaal racen, dat wordt bij de clubs nog niet gebruikt (kwetsbaar en kostbaar). Maar over 5 jaar?

René: ja, daar was ik.

Henk: die Bugatti was niet vooruit te branden. EN dan mag 4wd ook hoor, je bent toch kansloos!

Anoniem zei

het valt wel mee hoor, met die Bugatti. Het punt was/is dat er helemaal geen magneet of lood oid inzat. Over twee weekjes gaan we hem proberen mét magneti.

Maar ik heb hem gekocht voor zijn 'looks' ;)

FRANK103 zei

Hee Robert! Ja, zo'n hok beter laten rijden, dat is een leuke uitdaging! Gaat lukken!