zaterdag 22 september 2007

Over MEGA hachelijk

Je hebt hachelijk en hachelijk. In het huwelijksbootje stappen is hachelijk. Als trouwauto een Jensen Intercepter lenen (van Gerard) is hachelijk. En dan aan een willekeurige voorbijganger vragen of deze foto's 's avonds op de bruiloft wil maken, dat is mega hachelijk! Oké, ik ben geen toevallige voorbijganger, maar familie. Maar het blijft mega hachelijk. Net als jullie heeft neef Richard ook mijn foto's hier gezien. En Richard heeft mijn foto's gezien van 20 jaar geleden. EN het gebrek aan niveau! En dan toch vragen of ik de foto's wil maken, dat kan maar met 1 verklaring: Richard is blont. (Mariëlle is ook blont!!)Getrouwd en blont! Gefeliciteerd!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Overal is wel wat aan te doen.
Maar dat lijkt me niet nodig.

Van harte er mee!

Anoniem zei

Al dat eten is wel erg TE gezond voor je... doe je elke dag aan SAS?

FRANK103 zei

Ja Brillie, iedere dag! Het is zwaar, maar iemand moet het doen....