zondag 23 september 2007

Kluzzun!

Goed, dan lig je na de bruiloft om 02.30 in bed, gaat de wekker weer om 08.00. Schappies doen en dan Marco (die hier inderdaad niet genoemd wil worden) helpen met klussen. Koffie drinken dus, broodjes met gebakken ei, nog meer koffie en nog meer broodjes. En niet onbelangrijk, naar de bouwmarkt! Natuurlijk schaf ik zelf ook nog een 'powertool' aan, iets wat ik altijd al had willen hebben in een handige kunststof koffer. En dan is de klus (bijna) klaar. Ik laat Marco het opruimwerk en dan naar huis voor? koffie met een lekker broodje (iets van Mora erop)!
Voor jullie natuurlijk de vraag naar het bouwmarkt-vervoermiddel, tizzun?
Punten voor merk, type en kilometerstand!

6 opmerkingen:

Steffer zei

Dus ik kan je ook uitnodigen voor wat kluswerk....????

Finger2 zei

Volkswagen transporter, kleur wit.

Madelon zei

@Steffer: uitnodigen kan altijd!
Noem maar een mooi bedrag en dan mag je hem (Frank de Bouwer548) een hele dag hebben!

PS: accepteer je Visa, of moet ik hem gewoon contanten meegeven?

Anoniem zei

Dat zijn 2 punten voor F2. Een kilometerstand, iemand?

Steffer zei

@Madelon2: hum, doet ie het ook als ik de volgende race van hem ga verliezen? haha

Anoniem zei

@Steffer: Tuurlijk! Er moet dan misschien verder onderhandeld worden over het bedrag, maar daar komen we wel uit.

PS: als je even je (Zwitserse) bankrekeningnummer per e-meel stuurt maak ik het bedrag meteen even over. Of hangt de hoogte nog af van wat hij daadwerkelijk aan werkzaamheden verricht? En hoeveel aannemers/loodgieters/electrodingesen etc er na zijn bezoekje nodig zijn om alles weer op orde te brengen?