woensdag 26 september 2007

Uitslag tizzun 10 en tizzun deel 11

Het was een Ariel, beter bekend als 'de kleine zeemeermin'. Steffer heeft het merk goed, John uut Z het type en Renesmurf krijgt een punt voor een positieve opmerking over het bedroevende fotowerk. Dat geeft de volgende

Tuzzunstand:
1e plaats: Porscheharry met 7,5 punten
2e plaats: Ronald Muis met 5,5 punten
3e plaats: Steffer met 5 punten
4e plaats Martin Firefighter met 4 punten
5e plaats: Finger2 met 3 punten
6e plaats: John uut Z met 2 punten
Laatste plaats: René Smurf met 1 punt (gelukkig heeft hij meer verstand van smurfen!)
Zoals al gezegd had ik een aantal tizzuns verzameld, ik ga dus direct door met deel 11 en DE vraag: tizzun?

12 opmerkingen:

John zei

Een Chrysler Town & Country?

Finger2 zei

Een tot bruidsauto omgebouwde begrafeniswagen van het merk Cadilac

Madelon zei

Een beige Amerikaan? Chevrolet? Station uitvoering?

Anoniem zei

Nee, fout.

John zei

Een Pontiac Catalina dan?

Steffer zei

Pontiac Safari?

PorscheHarry zei

Ik twijfel tussen de DAF 33 variomatic 1965 en de 1972 Pontiac Grand Safari station wagon ...
Ik ga toch voor de laatste denk ik ;-) Enneh, die brommert z'n wasmiddelmerk had ik wederom goed Frankieboy, proef ik enige partijdigheid ??? :-)

John zei

De grille van de Grand Safari loopt dieper door onder de bumper. Daardoor kwam ik uit bij een 1974 Catalina. :)
http://www.stationwagon.com/gallery/gallery.html

Renesmurf zei

Hoera, ik heb een punt!

Anoniem zei

@Harry: er is zeker sprake van partijdigheid! Maar je was de 2e met het goede antwoord, en die krijgt nu eenmaal geen punten...

Steffer zei

Ik denk dat John 1 puntje zcoort!

Anoniem zei

Dit kan gewoon niet. Rene punten geven omdat hij positief is? Gatver... hier doe ik dus niet meer aan mee. Met een staatslot win ik wel meer...