woensdag 26 september 2007

Uitslag tizzun deel 11 en tizzun 12

Jullie tempo is echt indrukwekkend. Helaas voor Porscheharry is hij veelal te laat met zijn oplossingen, geen internet op de werkplek? Het was een Pontiac Catalina Safari uit 1974. Punten? Ik kom op 3 punten voor John (Pontiac Catalina en 1974) en 1 punt voor Steffer (Safari). Gezien de tekst van John is de oplossing van Porscheharry fout (1972 Pontiac Grand Safari station wagon), het is immers een Pontiac Catalina uit 1974. Hoewel ik nu hard door mijn verzameling tizzuns ga, plaats ik er meteen weer eentje. Harry: ook voor jou DE vraag: TIZZUN?
Tuzzunstand:
1e plaats: Porscheharry met 7,5 punten
2e plaats: Steffer met 6 punten
3e plaats: Ronald Muis met 5,5 punten
4e plaats: John uut Z met 5 punten
5e plaats Martin Firefighter met 4 punten
6e plaats: Finger2 met 3 punten
Laatste plaats: René Smurf met 1 punt
Geen plaats: Brillie, die nu dreigt in zijn 4e boek hier vermelding van te maken! Soort van fatwa, lijkt me.

5 opmerkingen:

Finger2 zei

Amerikaan in lichte mist die de afslag heeft gemist.

Anoniem zei

Ik denk dat ik de achtervolging in mijn vierde boek maar scharp. En die Fatwa, die staat er al in. Mannen die met auto-tjes spelen... ook dat is een soort van achtervolging...mmmm

Anoniem zei

Ik ben uiterst tevreden met mijn punt, ik heb er nu al twee!

Anoniem zei

@ Rene: kan niet rekenen...

PorscheHarry zei

een amerikaan met een cabrio die niet snapt dat je met mooi weer open moet rijden. Het kan natuurlijk een economische oorzaak hebben. Normaal slurpt zo'n bak al gauw 1 op 4 en als die het kapje open gooit, hoort de bestuurder de draaikolk in de benzinetank richting 2 op 1 gaan ....