dinsdag 30 oktober 2007

De links zijn aangepast!

Vanavond kreeg ik een mailtje van Michel Finger2, die hier natuurlijk niet genoemd wil worden, en waarschijnlijk ook niet afgebeeld wil worden en daarom subtiel onherkenbaar is gemaakt op de hieronder geplaatste foto, of het goed was dat hij mijn link op zijn blog zou plaatsen. Wel, dat mag natuurlijk altijd, maar het is eigenlijk teveel eer voor al dat geneuzel hier. (Deze opmerking geldt natuurlijk niet voor de culinair verantwoorde foto's, zoals die van het 1e koffierondje van afgelopen zondag!) Natuurlijk heb ik zjn weblog ook snel even bekeken (ja, er is ook voetbal op TV), vooral om zijn link hier links bij de juiste links te kunnen plaatsen. Hoewel ik Michel vooral ken (voor Ronald Muis: herken) als een van de 4 vaste leden van racebaanweblogdinges (ook hier links bij de links), is zijn weblog vooral voorzien van mooie foto's (hieronder: niet zo mooie foto van een Belgisch stationnetje in Utrecht)gemaakt met de Nikon D70. Bij de fotolinks dus.

Voor mijn zus Monique, die hier ook niet genoemd wil worden, plaats ik de link naar Railpress Papendrecht in Alblasserdam, het adres voor bijna alle Thomas de Stoomlokomotief artikelen. (Richard: zie foto hierboven, ze hadden ook Thomas op schaal N!!)
Voor Gerard dan ook nog een typische treinenfoto: het voortdurend moeten aanduwen van de gelijkstroomtreinen op alle gelijkstroomspoorbanen is eigenlijk een triest gezicht. Maar zo kan je direct zien of het om een Märklin spoorbaan gaat (al het materiaal rijdt wel zonder haperen) of gelijkstroom (oeps, weer even duwen).

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Die koffiebeker... echt geheel van slag... moet het werkvolk daar uit drinken?

Anoniem zei

Ik zou om de verwarring allom hachelijk te houden ALLE links aan de rechterkant van het scherm plaatsen... dus alle links rechts

Gerard van Dongen zei

Briljante foto die eerste!

FRANK103 zei

@Brillie: ja

@Ronald Suikermuis: de links horen links. Volgens mij heb jij die film over die schooldirecteur met John Cleese ook gezien!

@Gerard: klopt, en die heb ik gewoon ergens van internet geplukt!