woensdag 31 oktober 2007

Over boodschappies doen

Ach, of ik de trui die Madelon103 had gekocht voor de vandaal wilde ruilen bij de detailhandelaar in Amstelveen, want er bleek een gaatje in de trui te zitten. Natuurlijk wil ik dat! En mijn zus Monique, die hier niet genoemd of afgebeeld wil worden, zoals te zien is op onderstaande foto, wilde mee. Dus reden we hedenmorgen naar het stadshart Amstelveen. Natuurlijk ging onze wandeling eerst naar Intertoys De Groot, ooit begonnen in een klein winkelcentrum in een flat (Groenhof), dan via een winkel opnieuw onder in een flat bij de bibliotheek van Amstelveen, noodgebouwen bij de V&D naar een bijzonder fraaie winkel tegenover de Bijenkorf in het nieuwe stadshart. Maar bij een bijzonder fraaie winkel horen bijzonder fraaie prijzen. De huur en inrichting moeten immers betaald worden! Ik heb er niet veel zuurverdiend geld uitgegeven. En ik ben waarschijnlijk niet de enige geweest, want de bijzonder fraaie winkel is begin dit jaar gesloten om in mei opnieuw open te gaan in het voormalige magazijn van de Intertoys, een winkel van mevrouw De Groot. Vandaag ben ik daar dus even wezen kijken. Een sfeervolle Märklin store is het geworden, met een paar bijproducten. LGB, schaalmodellen van auto's en racebaanauto's. Van de laatste is duidelijk merkbaar dat het Intertoys assortiment gevoerd moet worden, alle aanwezige Ninco baanstukken en Revell auto's gaan tegen lage prijzen weg.

Ik had echter een missie, een doel. En na het ruilen van de trui ben ik enkele DVD/CD winkels langs gegaan voor een nieuwe aanwinst. Nog een plaatje van het winkelcentrum voor jullie en dan terug naar de auto, naar huis, want om 12 uur worden de kindertjes weer vrijgelaten.. En in de auto? "Ik ben Mega Mindy! Mega Mindy"

5 opmerkingen:

Finger2 zei

Het is een Volkswagen! Met witte wijzerplaten en rode wijzers.

Steffer zei

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Meeeeeeeeeeeeeeeggggggggaaaaaaaaaaaa
Mindieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!
Het achtervolgd me......

Anoniem zei

Mijn mond VIEL open. Een echt gekochte CD? Ik dacht dat ik altijd de enogste nog was die niet DL...

FRANK103 zei

De muziek op deze CD is niet te vinden op internet, downloaden is dus niet mogelijk. Ook zijn dit soort cd's niet zo duur zodat een aankoop van een origineel niet eens zoveel extra kost.

Renesmurf zei

Ik ben een radioliefhebber, daar is altijd wel wat op!