woensdag 24 oktober 2007

Over Disneyland

Tja, de eerdere series foto's en tekst hier, daar kun je over discussiëren. Eigenlijk is alle tekst hier waardeloos, en zijn de foto's ook voor verbetering vatbaar. Maar van Disneyland zijn toch betere platen te schieten dan wat jullie hier te zien hebben gekregen, zou je zeggen. Daarom plaats ik hier serie zoveel. Boeiende human interest plaatjes. Om nog iets informatiefs ook te zeggen: het is vandaag de 24e oktober! Zo, dat is eruit. Daar zullen jullie het weer een tijd mee moeten doen!
(Foto's: Caddilac en Corvette in Disney Village, stoomtrein, hamburger in rainforrest restaurant en het SNCF en Metro station)

6 opmerkingen:

Steffer zei

Franck102: 5 punten (Caddilac, Corvette, stoomtrein, hamburger restaurant en het station...)

Anoniem zei

Leuk moslim gebouw...

Anoniem zei

Ik denk niet dat ik daar ooit zal komen!

Anoniem zei

double cheeseburger...
waar is het 2e plakje kaas gebleven?

Anoniem zei

jammer van die deuk met roest op het spatbord voor aan de rijderskant
op de caddy

FRANK103 zei

@Steffer: en toch blijf ik bescheiden!

@Brillie: ja, frankrijk, zelfs disneyland is multiraciaal etc!

@renesmurf: Mickey houdt ook van jou!

@Anoniem: die is op, net als de rest van de hamburger.

@Gerard: ik geloof dat ik aan een nieuwe bril moet!