dinsdag 23 oktober 2007

Over formule 1 autoozzz

De laatste keren hebben we bij racebaanclub MTRC onder andere gereden met A1GP auto's van Scalextric. Gereden? Laag gevlogen! Dat deed me denken aan mijn Ninco formule 1 auto, die voor het laatst gereden heeft op de Darc van GastheerG. En die dus nog steeds met een lading cacao aan de banden in de kast stond. Tja, als ik die donderdag wil gebruiken, dan zullen de banden schoongemaakt moeten worden, dacht ik dus. De fles met lampenolie erbij en poetsen maar. Toevalligerwijs heeft iemand, ik noem geen namen, op racebaanweblog, een foto geplaatst van een formule 1 bolide zwaar in de kreukels. En daarbij wordt mijn naam wel genoemd. Hachelijk! Zie http://www.racebaanweblog.nl/2007/10/waar-frank103-bang-voor-is.htm. Maar de noodzaak tot het reinigen van de banden blijkt daar natuurlijk wel duidelijk uit!!
Omdat hier soms, incidenteel, ook niet-racebaanliefhebbers komen, plaats ik natuurlijk ook een foto van Bibbel. Voor de personen die hier niet regelmatig komen: dat is het kattebeest met die dikke staart!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie dat je A1GP behoorlijk in de rintbak heeft gereden... al dat bruin aan de wielen...

Renesmurf zei

Ik zie wel heel weinig pofiel!

Anoniem zei

wat kijkt Bibbel boos!! Heb je hem eindelijk van je stoel gestuurd?? :-D

mar10e

Anoniem zei

double cheesburger,
waar is 2e plakje kaas?

FRANK103 zei

@Brillie: het is cacao van een onbekend merk.

@Renesmurf: de F1 was dan ook niet vooruit te branden

@mar10e: bibbel werd aangevallen door een speelgoedmuis.

En die kaas, die is op!

John zei

Nou Frank, je snode plan is gelukt.
Ik kwam donderdag voor het eerst in drie weken weer eens naar de club, gewapend met een door F. Alonso bestuurde F1. Vastbeslotem om zijn onsportiviteit tot het maximum te benutten: de dood of de gladiolen.
De race is uitenindelijk gewonnen door een Makita, op de hielen gevolgd door een Bosch met een Black & Decker op een paar rondes achterstand. Wat, geen F1? Nee, er werd een verrijdbaar onderstel voor de baan in elkaar geknutseld.
Je hebt wel iets gemist, Erik had een rondeteller uit het jaar kruik meegenomen. Eentje die werkt. We zullen zien of het volgende week wat wordt (als ik er dan ben).

FRANK103 zei

Hoi John, ik had donderdag de tas klaar staan, maar er waren 10 minutengesprekken op school. En de gedachte aan de rondeteller hielp ook niet om toch nog naar Wormer te gaan. Gelukkig lees ik in jouw bericht niet dat de teller eindelijk werkt, de kans dat ik donderdag kom is dan niet ontzettend groot.....