zondag 21 oktober 2007

Uitslag tizzun deel 14

Het antwoord waar ik naar zocht was natuurlijk: een Opel! Maar een Citroën, een PANhard en een Fiat PANda keur ik natuurlijk ook goed. NIET goed zijn natuurlijk een Corvette of een Maserati, als ik toch die 18,4 miljoen euro had gewonnen van de Staatsloterij dan had een Corvette toch zeker een kans gehad! Naast de Ferrari en Aston Martin. En de Mercedes SL.
De uitslag van ronde 13 had ik ook nog niet gegeven. Het ging om een Lincoln Continental uit 1978 die in 1990 op Nederlands kenteken is gezet, de RDW wist ook niet meer te melden dan dat de auto een 8 cylinder is, 2.490 kilo weegt en op LPG rijdt. Punten dus voor John (2 voor Lincoln en Continental), Porscheharry (1 voor Town car) Steffer (1 voor 1978).

Voor tizzun 14: 1 punt voor Renésmurf, Porscheharry en Gerard.
Tuzzunstand:
1e plaats: Porscheharry met 11,5 (9,5 + 2) punten
2e plaats: John uut Z met 10 (8+2) punten
3e plaats: Steffer met 7 (6+1) punten
4e plaats: Ronald Muis met 5,5 punten
5 en 6e plaats: Martin Firefighter en Finger2 met 4 punten
7e plaats: Team Brillie-Smurf met 3 (2+1) punten
Laatste plaats: Gerard met 1 punt
Op de foto natuurlijk neef E, die hier niet genoemd wil worden, laat staan op de foto wil staan, in zijn Opel Zafira 1.6 met spontaan brandende waarschuwingslampjes. Geen olie? Motorschade? HELLEP!!!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo zo... die nef van je heeft wel een erg grote plaat voor zijn kop. Een zwarte nog wel...

FRANK103 zei

Ja, hij wil niet herkent worden! Dat hij dan toch schadevrij rijdt is zeer bijzonder!

Anoniem zei

Ik wil wel eens weten wat ik aan punten heb eigenlijk.

Anoniem zei

Gelukkig heeft neef E de Opel al weer in mogen leveren en zijn favo auto zit er aan te komen!!
Zijn weerzin tegen Opels is er met deze ervaring niet écht minder op geworden! :-D

Nicht M

Anoniem zei

Heer Frank104,
U bent blijkbaar een autoliefhebber. Laat dat niet net niet mijn ding zijn.
Overigens wel loepzuivere foto's hiero. Ben ik een beetje jaloers op. Ik ben niet zo'n wizard met foto's. Maar wat niet is, kan nog komen: ik ben het een beetje aan het leren.
Met vriendelijke groeten,
De Drs.

FRANK103 zei

@Renésmurf: feitelijk heb jij er 2 en Brillie 1.