dinsdag 27 november 2007

Bezig met

Terwijl huize 103 in het teken staat van de Goedheiligman en zijn Pieterbazen ben ik voor het eerst sinds jaren geveld en wel door mijn darmkanaal. En al had ik de camera meegebracht naar het toilet, en vanzelfsprekend daarna ontsmet, de aanblik van de gevulde toiletpot is ook voor dit weblog te ranzig. Dus val ik jullie lastig met vrolijke pieten en natuurlijk, voor de ingewijden, ook een PZV (Piet Zonder Veer)! Maar het zal hier de komende dagen dus stil zijn/blijven!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Mensen die naar commerciele radio luisteren worden snel ziek.
En dat is ook niet zo erg, die vergooien hun leven toch.

Zwarte piet is wel weer oke, misschien helpt dat.

Anoniem zei

Altijd vooraf checken of er wc-papier is... wel zo handig..

Ik ken die kale ergens van... was die ook in de zeep reclame te zien?

Kliko Green zei

Wat een schijtbericht!!

FRANK103 zei

Eigenlijk is de berichtgeving hier altijd shit. Maar het verband tussen griep en radio is nog onbekend. Valt waarschijnlijk veel geld mee te verdienen Renë!

Angelique1966 zei

beterschap!