maandag 24 december 2007

Uitbreiding van het wagenpark

Sinds afgelopen vrijdag is het wagenpark met 2 bolides uitgebreid. De eerste auto is een Carrera Ferrari 512 BB. Clubgenoot Steef, die hier vast niet genoemd wil worden, heeft er recent een gekocht en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was. Verlichting en de rij-eigenschappen zijn uitstekend. De kap is van dik plastic en er zijn genoeg magneten aan boord om mee te kunnen schuiven. De auto is een uitstekende tegenstander voor andere Carrera bolides of auto's van SCX. Voor Ninco, Slot-it en Scalextric is de auto standaard uit de doos te langzaam. Maar met zelf 3 vergelijkbare Carrera's (2 stuks Ferrari 575 en een Corvette) en ook bij de club zijn meerdere Carrera's aanwezig: deze auto gaat nog veel plezier opleveren!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Alles wat onder de 150 km/h gaat is een slak voor Brillie. Prachtige fotos... dat wel weer.

FRANK103 zei

Ik denk dat 150km/u voor een Ferrari 512BB niet echt een opgave is. Ik schat deze auto in op een topsnelheid ruim boven de 200km/u.

Renesmurf zei

Ik heb er toch weinig op te zeggen.
Prachtig hoor, dat wel.

FRANK103 zei

Je hoeft ook niet overal iets op te zeggen. Het mag wel, maar hoeft niet.

Anoniem zei

Op je race baan? 150? Hachelijke zaak...