donderdag 27 december 2007

Vrete op aarde

Als iets minder gelovig burger draaien voor mij de kerstdagen vooral om gezelligheid met het gezin en natuurlijk de bijbehorende maaltijden. Zeg maar: het vrete op aarde deel van het kerstfeest. Persoonlijk vind ik dat als je het hele jaar niet in de kerk komt je er met kerst ook niets te zoeken hebt. Maar goed, moet ik de kindertjes uit de buurt van een kerk houden om dan over 10 jaar zware verwijten te krijgen dat ik ze door mijn handelen de toegang tot de hemelpoort heb onthouden? Aangezien ik de verschillen niet ken of wil weten tussen Nederlands-hervormd, rooms-katholiek, protestant etc voldoet in mijn visie dus voor de zieleheil van de kindertjes een bezoek aan een willekeurige kerk! Omdat de rooms katholieke kerk een 'herdertjesmis' aanbiedt op een geschikt tijdstip en op een geschikte plaats (5 minuten met het blik) ben ik daar dus weer geweest. Natuurlijk moet er daarna gegeten worden. En nog meer. Tussendoortjes. IJs in de vorm van Kabouter Plop. Een avondmaal (hopelijk niet mijn laatste...).
Vergeet ik bijna een ander belangrijk onderdeel van de kerstviering. De kadootjes onder de boom. Een paar spellen voor het hele gezin en ook één kadootje per persoon. Die voor mij werd overhandigd door Mega Mindy! Een Ninco Renault McGane. Een heerlijk model in smaakvolle kleurstelling! Het is hachelijk! McHachelijk!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke Bril heeft Mindi...

Anoniem zei

hehe eindelijk een echte wagen op je site
nu nog tunen en snel maar mc drive

MJ zei

EEN MEGANE!?? Had je geen Mc3 kunnen kopen? :P

John zei

Frank heeft al een Mc12, dat is negen punten beter dan een Mc3. ;-)