zondag 17 februari 2008

Over verjaardagen

Zwager Marco werd afgelopen donderdag 35 jaar en dat werd vandaag uitgebreid gevierd. Gebak, hapjes, drank, nootjes en slingers. Natuurlijk kreeg Marco een juiste hoeveelheid modelspoor toebehoren van het enige echte merk Märklin en een aantal James Bond tijdschriften met bijbehorende James Bond auto. De Marklin spulletjes bespaar ik jullie en die auto's kunnen jullie ongetwijfeld niet boeien (schaalmodellen van Engelse rommel), ik heb me beperkt tot een aantal fetenswaren. (Voor Renésmurf hieronder: dolle boel want de smurfen zijn 50 jaar geleden ontdekt!!)Van Jacqueline kreeg ik te horen dat ze bij het kiezen van de hapjes gelet heeft op de fotogeniekheid van het gebeuren. Jaja, gekker moet het natuurlijk niet worden. Of toch wel?

Natuurlijk hebben we ook de nieuwe automobiel van Jacqueline bekeken, een auto waarvan er in Nederland niet veel rondrijden! Zonder dat ik meteen roep Tizzun? wil ik wel van jullie horen wat het is. En daarbij is een auto natuurlijk fout, want dat stond een paar regels terug al vermeld. Maar wat is het voor auto?

10 opmerkingen:

Angelique1966 zei

het is geen Volvo

Anoniem zei

Alle jarigen gefeliciteerd!
Ik moet die leeftijden nog zien te halen.

HenkG zei

Het ene moment gaat het over fietsen en gezondheid, het andere moment gaat het gewoon weer over feten, of liever freten.

Anoniem zei

Geen Porsche. Want dat heb ik er niet erop zitten... het zal vast wel handvaten zijn voor de schoonmoeder... dus een Fort (Of schrijf je dat met DT)...

Jacko zei

Gatver wat een gruizige foto's!!

Ik ga dit blog mijden!

FRANK103 zei

1 Het is inderdaad géén Volvo, Fort, Fordt of Porsche.

2 Het is niet dat ik alle etenswaren die ik op de foto zet ook opeet. De zoektocht naar DE fiets is nog steeds bezig.

3 René, geen opmerkingen over de smurfen?

4 Het maken van gruizige foto's is een gave en kost meer tijd en inspanning dan je denkt! Is een mooi digirelax uitje?

Anoniem zei

Jacqueline kennende zal het wel een BMW (Bei Mercedes Weggeworfen) zijn?

FRANK103 zei

Nop, helemaal fout!

Anoniem zei

Volkswagen!

Anoniem zei

Volkswagen!