maandag 31 maart 2008

Meer Anastasia

Nu zelfs Renésmurf met tranen in de ogen dit weblog heeft weggeklikt en geen opmerking heeft kunnen maken bij deel 1 over Anastasia denk ik dat ik het juiste -afschuwelijke- niveau heb bereikt. Dat vraagt dus om een deel 2! Natuurlijk geef ik al tips voor reacties: die Anastasia lijkt Heintje Davids wel of ik zag die Anastasia vorige week nog lopen, gearmd met Elvis (Presley). Goed, Lisanne liet dit blog zien aan haar juf Liesbeth die vervolgend gelijk Riagg, GGZ en andere hulpverleners heeft ingeschakeld om het arme kind (ik bedoel hier natuurlijk Lisanne en niet Anastasia!) psychisch te ondersteunen. Het is dat ik eigenlijk niet veel foto's heb kunnen maken in het theater, het was er gewoon te donker, het blijft dus bij 2 delen. En dat is voor de verandering eens NIET hachelijk, maar juist een heel plezierige mededeling voor jullie!! Hoewel het doen van plezierige mededelingen op dit weblog natuurlijk wel weer hachelijk is. (foto's: door bewegingsonscherpte helaas behoorlijk flut!)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had even geen tijd voor deel 1. Maar gezien deel 2... sla ik deel 1 maar even over.

FRANK103 zei

Deel 1 was beter wat betreft foto's, hoewel beter natuurlijk een heel subjectief begrip is!

Anoniem zei

Ik vind deel 1 beter, maar dat is meestal zo.

Niks mis met anastasia.