zaterdag 1 maart 2008

Open dag MTRC

Morgen is de open dag bij MTRC. Nu is vanacht het dak van de vrijstaande boerderij met ruimte voor een pony (en 200 koeien) van schoonzus Lilian door de wind verwijderd en moet ze morgen op last van de brandweer en bouw en woningtoezicht verhuizen. En daarbij is dommekracht nodig. Dus ben ik gebeld!
Brillie en andere mogelijke bezoekers van de open dag bij MTRC: jullie zullen het zonder mij moeten doen. Jaja, ik begrijp dat dit voor veel personen juist een reden is om de open dag risicoloos te bezoeken, maar dan heb ik het in ieder geval verteld! Hachelijk!

4 opmerkingen:

Angelique1966 zei

sjips man, doe je Lilian de groeten en wens haar sterkte van mij...

Anoniem zei

Ik ga nooit naar open dagen, ik lees het wel op de weblogs!

Anoniem zei

Dan kom ik ook maar niet. Het is niet anders. Waar laat je al die beesten? Zo groot is jullie tuin toch niet?

Anoniem zei

Wens Lilian sterkte van ons!!


neef, nicht en nichtje W. te B.