vrijdag 28 maart 2008

Over beproevingen

Hoewel een bezoek aan dit weblog heus een fitma (=beproeving) zal zijn voor de meeste bezoekers en het mogelijk leidt tot radicale darmreacties zal je mij niets negatiefs horen roepen over geloven, ongeacht welk boek men gelezen heeft. Nee, de laatste vrijdag van de maand gaan we altijd bij de plaatselijke bakker op het Bos en Lommer plein een broodje doner eten, en dan genieten we van de gevarieerde Nederlandse keuken! Stel je toch eens voor, nooit meer een broodje doner kunnen eten. Of Grieks, Surinaams, Chinees (of erger: Kantonees), Amerikaans (McDonalds). Nee! Filmpjes maken is tot daar aan toe, maar er zijn grenzen. De doner dus. Heerlijk mals rundvlees in een vers broodje zo uit de oven, beetje sla, tomaat en ui erbij, een scheutje knoflooksaus en wat sambal. Jullie zullen het helaas moeten doen met de foto's van een stoomlok, die ik woensdag vergeten was mee te nemen naar neef Erik, zodat de helling nog steeds een vraagteken blijft. Gisteravond ging de race bij de racebaanclub (MTRC) voorbeeldig, alleen Joop met een hele snelle geelrode LMP wist me voor te blijven. Wel heb ik verteld dat dit mijn laatste seizoen is en dat ik volgend jaar een fotocursus ga volgen om betere Ernst en Bobbie foto's te leveren, of betere foto's van een broodje doner. Een beproeving!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie stof op de locs... tijd voor een ritje.

Anoniem zei

Ik vind het al prima als er wat te zien is, en dat is er dan ook.

FRANK103 zei

@Brillie Het is Frank-rail niet bekend wat voor stof het hier betreft, een ritje ligt voor de hand maar hoeft natuurlijk niet!
@René: de plaatjes plaats ik natuurlijk voor jou!