zondag 23 maart 2008

Over lintjes

Het leek gisteravond een gewone zaterdagavond. PSV had gewonnen en Heerenveen heeft op spectaculaire wijze gewonnen van Roda JC. En het publiek heeft bij AZ tegen de Graafschap weer uitgebreid gezwaaid naar Louis van Gaal. Nog een blik op het weblog, digi relax en bij Brillie en het weekend is zomaar een bijzonder weekend geworden! Ik heb een lintje gewonnen bij Brillie. Ja, jullie hebben hier natuurlijk verder niets aan maar Brillie is naast Renésmurf een van de weinigen die hier een reactie durft te plaatsen en dus hecht ik veel waarde aan deze blijk van waardering.



Snif, ja, een emotioneel moment!

Brillie bedankt!






NB door het winnen van het bloglintje schuift het verslag over het bezoek aan de Ernst en Bobbie show 1 dag op. Denk ik vanuit mijn toren. Hachelijk!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Netjes! Al hadden 103 lintjes beter gepast....

FRANK103 zei

Jaja, maar dan had ik er links boven de links zoveel moeten laten zien!

Anoniem zei

Je hebt hem niet gewonnen, maar verdiend! En met recht.

Anoniem zei

Van Harte Gefeliciteerd met je lintje. Verdiend, zegt Renesmurf en dat geloof ik graag.

Anoniem zei

gefeliciteerd