maandag 28 april 2008

Ammerzoden

Gisteren hebben we het kasteel te Ammerzoden bezocht, beter bekend als kasteel Ammersoyen. Voor meer detailinformatie verwijs ik jullie graag naar http://www.kasteleningelderland.nl/Kastelen/ammersoyen.htm. Natuurlijk heb ik een paar smaakvolle plaatjes gemaakt van de binnenplaats. En dan bedoel ik dus smaakvol, vanillesmaak met chocolade! We hebben de rondleiding genomen. Fotograferen was vanzelfsprekend verboden. Natuurlijk zet ik het toilet ook op de foto. De tuinen worden bewaakt door een aggressieve kip. Naast het kasteel is ook een enigszins vervallen kerk. Ook daarvan heb ik een serie 'urban' foto's die niet zouden misstaan in de TV-serie 'weg van de snelweg'. Jullie gaan ze hier zien!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik bezoek ook graag kastelen, als ik er eentje tegenkom in de vakantie ga ik die zeker bezoeken.
En ze zijn allemaal hetzelfde.
Van buiten prachtig, van binnen hokkig.

Anoniem zei

Gelukkig hebben wij een toilet dat wel voorzien is van gemak.