maandag 21 april 2008

Intermodellbau in Dortmund, deel 4

Had ik jullie al verteld dat ik ruim 150 foto's had gemaakt in en naar Dortmund? En dat zowel neef Richard als de luitjes van MTRC (vooral Erik "Mike Hammer", die hier natuurlijk niet genoemd wil worden!) graag MEER foto's hier willen zien! En dan graag de smakelijke foto's. (Hierboven: een roze koek verdwijnt in de keel van Richard!).

(Hierboven: de smakelijk uitziende ACTS 6400).

Omdat de kwaliteit van de foto's afgelopen week misschien tot jullie tevredenheid was (groter en gelinked vanuit photobucket) plaats ik ze nu weer gewoon bij blogger. (Hieronder: Scalextric koopjes)Ja, graag gedaan!

Natuurlijk toon ik vandaag wie de broodjes ham met sauerkraut werkelijk hebben verslonden, zie de foto hieronder, het waren Olaf en Richard en daar wordt ik dus geen kilo zwaarder door! (helaas...) Speciaal voor Erik heb ik natuurlijk een Opel op de foto gezet, omdat hij eigenlijk liever in een Corsa 1.0 rond tuft dan dat in zijn mondeo 2.0 titanium de wegen onveilig maakt, hoewel hij nog wel in de ontkenningsfase zit! Ook krijg ik opmerkingen over de door mij zo deskundig bekliederde Audi TT, volgens bepaalde lieden in McDonalds kleurstelling. Het gaat natuurlijk om een 103-treinenlook!De bovenstaande treinkleurstelling kopiëren naar een raceauto lijkt me net iets overdreven. Doch? Deze is meer iets voor Geert W...
Natuurlijk heb ik voor Brillie en Harold (Porscheharry) nog een paar echte mooie auto's op de foto gezet. Dan eindig ik vandaag met opnieuw een smakelijke foto van neef Richard die ik natuurlijk op subtiele wijze onherkenbaar heb gemaakt en de belofte dat ik hier morgen een voor dit weblog abnormale hoeveelheid BMW ga plaatsen. Ook heb ik 2 tizzun's gescoord die ik ook deze week ga plaatsen! Hachelijk!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

We zien wel wat er komt!
Zo gaan die dingen!

Anoniem zei

De trein aan het water. ook prachtig. En er gaat niets boven een Porsche...

Dat je trouwens op stap gaat met balkvrienden... inderdaad, hachelijk.

PorscheHarry zei

Die groene Manta A GT/E is helemaal zo slecht nog niet. Je weet waarom een Manta slechts 1 mtr 20 breed is? Dan kan de bestuurder beide armen uit het raam hangen ;-)
Enneh, wat gaat er door het hoofd van een Manta B rijder als hij met 180 km/h tegeb een muur rijdt?
.
.
.
.
Zijn achterspoiler ;-)