dinsdag 22 april 2008

Intermodellbau in Dortmund, deel 5: BMW

Ik had jullie gewaarschuwd, vandaag plaats ik een overdosis BMW. Geen Alfa (sorry Harry), geen Volvo (sorry Peter en An) en geen Opel (voor de gemoedsrust van neef Erik). BMW.
Ja, verder heb ik even geen tekst. Mocht ik iemand een plezier doen met deze foto's, dan graag een reactie bij de reacties (klik op reacties onder dit bericht en plaats een reactie, graag niet anoniem, hoewel dat natuurlijk wel mogelijk is). Op de foto hierboven staan diverse zogenaamde orbs (reflecties van verloren geesten) en hieronder plaats ik de smakelijkste BMW foto, natuurlijk ivm de bakker Joop koeken op de vleugel. Hachelijk!

7 opmerkingen:

Steffer zei

Robbert Maas Photography, dat moet je wel aanspreken:
"http://www.robbertmaas.nl/site/home.html"

Jacko zei

Daar staat die dame uit deel 2 ook vast wel tussen.

Anoniem zei

Jammer. Het zijn geen Porsche..

FRANK103 zei

@Steffer en Jacko: ik had nog niet gekeken op de site van Robbert Maas

@Brillie: en erger, ook geen Ferrari!

Anoniem zei

Ja, leuk.
Denk ik.

Madelon zei

Ik vind het toch een beetje een karig aanbod. Zou het zeker geen overdosis durven noemen!

FRANK103 zei

@Rene: sorry, dat was NIET de bedoeling. Mijn oprechte excuses. Ik begrijp dat er nu een kans is >1% dat je jouw Suzuki gaat inruilen voor een BMW?

@Madelon: Het zijn er 5 en dat is wat mij betreft 6 teveel!