woensdag 30 april 2008

Over koninginnedag 2008

Ik begrijp natuurlijk dat jullie niet kunnen slapen zonder gelezen te hebben waar je vandaag frank-103 tegen het lijf had kunnen lopen (ja, dan heb je het over hachelijk!). Ondertussen kijken jullie natuurlijk ook Chelsea tegen Liverpool, ofwel blauw tegen rood. Chelsea lijkt te winnen, maar of dat werkelijk zo is is nu nog onbekend, de 2e helft van de verlenging is net pas begonnen. Goed, ik was dus met familie en schoonfamilie (willen hier uiteraard niet genoemd worden) naar de regio Utrech. Sfeervol en gezellig en droog, zo had Jacqueline beloofd. Dat droog klopte omdat we onderweg al zoveel regen op de auto hadden, en een eenmaal gevallen druppel kan niet even later weer vallen (ja, ik heb een boekje met Johan Cruijff-uitspraken). Er was weer veel rommel te koop, er waren veel vrolijk verklede mensen te zien, en nog meer, en ook mensen die geluid produceerden (als aan muziek een 'kwaliteiteis' valt te verbinden, dan was het geluid). Laat ik ook de oranje hapjes niet te vergeten, dit half aangevreten object was een oranje donut, uitsluitend voor dit weblog gekocht en opgegeten!
Paard rijden en tegen een muur klimmen en brandweer demonstraties!
Na alle jolijt zijn we via de Mc naar huis gereisd. Natuurlijk een big Mc en een bijbehorende ijsco. Hachelijk?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben wezen wokken... en wie kwam ik daar tegen: mijn ouders, broer en zus. Hachelijke zaak, als je met vrienden uit gaat.

Angelique1966 zei

die onderste foto vind ik wel wat:
is dit een Sundae Ijs met Chocoladetopping en nootjes? Of was dit geen vraag?

HenkG zei

Het vormgevingsbeleid is mij niet meer helemaal helder. Wel een roze achtergrond maken voor je dochter en geen oranje voor de kunnegin?