vrijdag 30 mei 2008

Jarig!

Na 39 komt 40, en dat is logisch! En een groot deel van de 39-ers wordt ook 40, statistisch gezien! En als je 'grote' broers al 40 zijn geworden, dan kun je vol blijven houden dat je 28 wordt, maar het aantal mensen dat dat gelooft is niet zo groot. Mijn zusje Monique, die hier niet genoemd wil worden, is vandaag jarig. (Hieronder: de monchou taart)28 is ze geworden. Het gesprek ging vanmiddag natuurlijk over neef Erik, die hier niet genoemd wil worden, en die ook 28 wordt. Over ongeveer 8 maanden? Een barbeknoei in de tuin, met vele gezonde salades die om begrijpelijke redenen niet voor het nageslacht op de foto zijn gezet (er zouden per ongeluk vitamines in kunnen zitten). Maar de worsten zijn dat natuurlijk wel! Hachelijk?

7 opmerkingen:

Steffer zei

Zus Monique, gefeliciteerd met je 28ste verjaardag!

En Frank, ik zie wel wat wits, groens en geels op een foto....ook vitamientjes?

FRANK103 zei

@Steffer: ik hoop het toch echt niet! Had ik het toch integraal moeten bedelven onder de satésaus?

Anoniem zei

Het is overdreven om de buren te laten zien dat je een stoeltje in je leeftijd hebt gekregen. Maar bij twee stoeltjes ga je wel eens denken... ik ben al op de helft. Of meer, ik kan al op de helft zijn. En dan sla ik de worst even over. Maar het gebak kan ik niet laten staan.

Van harte.

Anoniem zei

Elke tien jaar is er weer een mijlpaal, en of je het leuk vindt of niet, keus heb je niet.

Van harte gefeliciteerd!

Anoniem zei

Frank, gefeliciteerd met je zus.

Zijn weer smakelijke foto's. Als kenner schat ik in dat de satesaus van Remia is.

Trouwens je webblog met oranjevla doet me net op tijd aan denken dat ik de EKvoetbalpoule nog in moet vullen.

gegroet
Peter

FRANK103 zei

@brillie: de worst was goed! Net als het gebak. En je bent zo oud als je je voelt!

@Rene: leeftijd is maar een getal

@Peter: het zou ook calvé kunnen zijn! Ik moet de poule ook nog invullen, zal zo eens een poging doen. Het veranderd de zaak wel nu Babel is afgevallen!

FRANK103 zei

Als HET verandert dan moet dat waarschijnlijk met een t en niet met een d!