zondag 29 juni 2008

Afgelopen!

De EK is afgelopen, vanavond was de finale en opnieuw bleek een oude spreuk onjuist: "je voetbalt 2 keer 45 minuten en Duitsland wint." De finale is terecht gewonnen door Spanje! Natuurlijk plaats ik hier ook de uitslag (Kia Sportage 2.0 2WD) en nieuwe tuzzunstand van de populaire serie 'tizzun', waarvan ik deze week nog een exemplaar ga plaatsen. En natuurlijk fleur ik dit blog ook op door met aangepaste rood-gele (Spaanse) kleurstelling en wat foto's van het eveneens zeer populaire dames-EK op Veronica. Hachelijk?

Tizzun-stand:
1 John uut Z 14 punten (12 + Kia + Sportage)
2 Porscheharry 11,5
3 Steffer 10 (7 + 2 voor de Datsun 100A + 1 voor de Kubelwagen)
4 Ronald Muis 5,5
5 Martin Firefighter en Finger2 4
6 Brillie, Slowride en Buuv An 2
7 Renésmurf, Gerard en Jaco Klikogreen 1 punt

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had het goed. Het was geen Porsche... waar is mijn extra punt?

FRANK103 zei

"Dat zijn geen autobanden... Pfff. Die leg ik zeker niet onder mijn Porsche..."

Uit dit stukje proza leid ik niet af dat je denkt dat het wel/niet om een Porsche gaat. Geen punt dus!
Misschien ga ik je een punt toekennen omdat het natuurlijk hachelijk is om banden van Hankook onder een auto te monteren, maar daar moet ik eerst een nachtje over slapen!

John zei

Hankooks doen het prima tussen een schip en de kade. Voor andere doelen zijn ze minder geschikt.

FRANK103 zei

@John, ik dacht gehangen om een flitkast en gevuld met benzine, lucifer erbij.....

Mike Hammer zei

Niet van dat agressieve gedrag want al met al ben je rijksambtenaar en die maken geen spullen van de baas kapot, van dat geflits wordt naar aller waarschijnlijkheid jouw salaris betaald, heb daar maar eens van terug!

Renesmurf zei

Jammer van die laatste foto, dat had nou niet gehoeven, het verpest het een beetje.
Jammer.

Evengoed fijn dat Spanje gewonnen heeft!

FRANK103 zei

@Mike: ik neem alle teksten hier en elders op internet terug: schande wat ze die arme flitspalen aandoen!

@René: ik vond eigenlijk alle foto's van het damesvoetbal bedenkelijk, dus waarom alleen de laatste wel?