zaterdag 26 juli 2008

Vakantie 2008 in 10 slaapverwekkende delen

Deel 6: Peschiera del Garda


Roep je Gardameer dan roept 90% direct Peschiera. Of Bardolino, Garda, Riva, Salo, Desenzano of Lazise. Maar meestal Peschiera. En heb je het over kamperen aan het Gardameer dan roept 99% Camping Bella Italia, een echte kampeerfabriek, geheel toevallig ook in Peschiera. Wij zaten op een kleine camping vlak naast Bella Italia, ook op loopafstand van Peschiera. Langs het meer loopt een gezellige/drukke wandelboulevard zodat je binnen 20 minuten in Peschiera bent. (Hieronder: de boulevard)Peschiera zelf is natuurlijk het mekka voor de vakantieganger, souvenirswinkels, ijswinkels, restaurants, station en een fort (hieronder de kazerne). Van een aantal bekende merken, zoals Benetton, zijn er een soort van 'outlet'winkels, (hieronder: de eenzame visser in de fortgracht)jullie begrijpen vast dat ik de rest van de familie 103 daar niet erg op gewezen heb...... Hoewel de meeste bezoekers het reageren al opgegeven hebben plaats ik vandaag deze serie over Peschiera om Gert ook vanavond weer een goede nachtrust te bezorgen! (Hieronder: dezelfde kazerne vanuit een andere hoek).Met nog 4 episodes te gaan in deze slaapverwekkende serie moet ik gaan schrappen, ik ben al meer foto's per bericht gaan plaatsen, maar ik moet jullie toch afschuwelijke plaatjes gaan onthouden!

Eindig ik vandaag met Diana te feliciteren met haar 40e verjaardag! Gefeliciteerd!Hachelijk?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Geslapen als een marmot. Wie zegt dat je je moet houden aan je belofte om het in 10 delen te doen? Een aantal delen meer is voor mij geen probleem.

Jacko zei

Ook voor de siësta werkt dit blog erg goed kan ik jullie verzekeren. Frank bedankt joh!!

FRANK103 zei

Heren, bedankt voor jullie opmerkingen...

Ik ga misschien door met deze serie, misschien komt er wel een deel 11, of 12!

Snif


It giet oan!

Anoniem zei

Ooo, vis is altijd heerlijk. Doet mij gelijk weer denken aan de ring... visssss.