woensdag 30 juli 2008

Vakantie 2008 in 10 slaapverwekkende delen

Deel 11: de toegift voor Gert

Voor Gert, die opvallend snel is met zijn reacties, plaats ik hier dus snel een toegift! Een snelle toegift. Tuurlijk begin ik met een paar extra treinenfoto's. Een bustrein (busje komt zo). Een werktrein (domani!). En de snelle Cisalpin.

Hoewel Italië natuurlijk het land van Ferrari en Lamborghini is zijn dat soort auto's niet veel te zien aan het Gardameer. Vol trots presenteer ik u toch 1 exemplaar, geparkeerd in Peschiera. Vergeleken met zo'n kunstwerk is de Venus van Milo toch maar knoeiwerk. En de kleurtjes van de Mona Lisa halen het ook niet bij het mooie rood van deze bolide. Brillie, jouw Porsche inruilen voor zo'n echte sportauto gaat niet lukken, maar misschien kan je wel een poster van zo'n Ferrari krijgen?

Gert, zo goed?

8 opmerkingen:

Renesmurf zei

Wat zijn er toch een hoop, en een boel manieren om mensen en dingen te vervoeren, dat moet allemaal maar van de ene naar de andere plek!

Ik ben ook weer terug op mijn stek!

AlfaHarry zei

Ik dacht, nu komt een foto van die Alfa met pech waar je het over had, maar nee. Zie je wel, ik vermoedde al dat je dat verzonnen of gedroomd had. Alfa met pech, echt nog nooit gezien! Onmogelijk.

Anoniem zei

Rood past mij niet. Daarbij, het lijkt heel wat, maar ze kunnen nog niet eens een dak betalen. En die bezit mijn PORSCHE mooi wel.

Anoniem zei

Na de vorige treinenreeks niet zo goed geslapen. Ik wacht nog even met mijn goedkeuring.

Anoniem zei

Ik heb goed geslapen maar voor een groot artiest als jij is 1 toegift toch iets te weinig. Verras ons nu eens met wat mooie experimentele foto's.

Anoniem zei

Iets met slotracen o.i.d.
Dat doen ze toch ook in Italië?

Steffer zei

Wat een lelijke auto .......... NOT!!!!

FRANK103 zei

Heren,

als je een Ferrari kan betalen dan kan je ook een paraplu kopen, een dak is overbodig! Die Alfa met panne staat niet op de foto, dan loopt het aantal foto's tijdens de vakantie teveel uit de hand. En Gert: deel 12 komt eraan, maar geen slotracen, daarvoor moet je in de steden zijn en niet op het (toeristische) platteland.