dinsdag 29 juli 2008

Vakantie 2008 in 10 slaapverwekkende delen

Deel 10: de terugreis

Hoewel Gert zich heeft verheugd op een nog behoorlijk slaapverwekkend deel (weer over een markt??) is dit al weer het deel over de terugreis.
Naar mijn mening ook slaapverwekkend, maar misschien niet slaapverwekkend genoeg.
Natuurlijk toon ik jullie mijn avondmaaltijd, een jägerschnitzel, bij het restaurant Bei Willi.
Het bierglas hebben we natuurlijk niet meegenomen Brillie! Vervolgens zijn we natuurlijk weer naar het stationnetje van Lermoos gelopen, wat 1 trein opleverde en een 4-tal foto's, zie het deel over de treinen.
Dan een wandeling door de weilanden richting Ehrwald om de Zugspitze nog een keer goed op de foto te zetten.
En met het schuurtje!
lermoos
En de bergen rechts naast de Zugspitze ook!

lermoos

Terug naar Lermoos kunnen we mooi het kerkje tegen een wolkenlucht vereeuwigen, hoewel dat in deze tijd van digitale foto's misschien een beetje een verkeerde tijdsgevoel geeft.

lermoos

Zondagmorgen regent het in Lermoos, een bezoek aan de Zugspitze is zinloos. Na het ontbijt zet ik voor Renésmurf nog de electriciteitsmast op de foto


en de plaatselijke koe en dan is het nog 900 kilometer naar huis!

Morgen: misschien een epiloog, om de opmerking van Harry smaakvol te kunnen beantwoorden. Harry, je kan!

8 opmerkingen:

Jacko zei

NOT

Anoniem zei

Gelukkig was er stroom verkrijgbar in het gebied... voor de laptop.

FRANK103 zei

@Jacko: het gaat inderdaad om de timing van de NOT!

@Brillie: er was volop stroom, maar niet voor mijn laptop. Die was niet mee, sterker nog, ik heb helemaal geen laptop!

Anoniem zei

Ik wacht op een reactie van Harry.

Anoniem zei

En daarna op minimaal 2 toegiften omdat er nog zoveel foto's zijn die we nog niet gezien hebben maar wel gezien zouden moeten hebben.

Jacko zei

Ik had dan ook 10 spaties gadaan. Maar die pakte Blogger dus niet helemaal goed. Fijn Blogger.









NOT.

FRANK103 zei

@Gert: ik denk dat Harry niet durft!

Eén toegift bied ik!

@Jacko: Wij geloven dat....




NOT!

AlfaHarry zei

Je hebt het voor elkaar gekregen om zeer smaakvolle (vakantie-) foto's af te wisselen met wederom onsmakelijke foto's van eten. Slaapverwekkend was je vakantie volgens mij niet.