zaterdag 23 augustus 2008

De verjaardag van

Sandra werd vandaag 28 jaar (niet voor de eerste keer) en we waren uitgenodigd. Het gesprek buiten in de tuin ging natuurlijk over fappeltaart, ftreinen en webloggen. Lars (zie links bij de links) kijkt wel eens op dit afschuwelijke blog en vroeg zich af hoe lang ik bezig ben met 1 bericht. Tuurlijk heb ik een demonstratie 'weblogfoto maken voor beginners' gegeven, waarvoor ik natuurlijk de chocoladetaart van Lisanne heb misbruikt (met slagroom, ik eet altijd mijn gebak zonder slagroom, een teveel aan zuivel levert immers stevige dikke = zware botten!). De wesp lust ook cola en de thaise vishapjes moeten natuurlijk ook op de foto. Om het niveau van dit blog te accentueren maak ik ook nog een opname van de asbak en dan is het tijd om weer huiswaarts te gaan! Niet geheel toevallig vallen de eerste regendruppels alweer!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je kan maar 1 keer 28 jaar worden, niet liegen jij!

Anoniem zei

Je kan maar 1 keer 28 jaar worden, niet liegen jij!

FRANK103 zei

@Renë: ik geloof niet dat jij in aanmerking komt voor gebak!

Anoniem zei

Als je nu zegt hoevaak ze 28 jaar geworden is.........
Blij dat er weer een gewoon bericht staat. Die raadsels zijn niet aan mij besteed.