donderdag 28 augustus 2008

Meer over het teamuitje

Gert miste een foto van de BBQ. Geen vlammetjes of kolen. Collega René (wil hier natuurlijk niet genoemd worden) was het daarmee eens. Maar hij miste ook de lege broodjesschaal (de catering had de honger onderschat), en een bijbehorend broodje. Natuurlijk had ik een broodje kaas opgegeten. En een met zalm. Maar de foto is van broodje 3: de mozzerella. Een heerlijk gezond broodje (zie het vele groen). Dan de tizzun van deze week. De vraag was wat voor bolide het was waarop Brillie antwoordde dat het om een 747 ging. Niet geheel goed dus, zodat Brillie zijn antwoord heeft aangevuld met Boeing. En dat is nog steeds onjuist, het ging immers overduidelijk om een Boeing 747-400. Punten? Voor Harold, maar gezien de vraagtekens in zijn antwoord (heeft veel weg van....) keur ik het stellige antwoord van Steffer ook goed. Henk heeft het fout, het gaat niet om een 'ootoooooo' maar om een auto en Finger2 is in ieder geval niet kleurenblind! Omdat ik in een goede bui ben strooi ik vandaag met punten! De volgende tizzun, een zwarte Porsche Boxster, speciaal voor Brillie gezien op de boulevard van Zandvoort, zal ik ongekend streng beoordelen!

Dat levert de volgende tuzzunstand (en dat alles voor een eervolle vermelding op dit blog....):
1 Steffer 17,33 (15,33 + 2 voor Alfa Romeo 8C)
2 Porscheharry 17,17 (15,17 + 2 voor Alfa Romeo 8C)
3 John uut Z 16 punten
4 Ronald Muis 5,5
5 Finger2 5 (4 + 1 voor rood hok)
6 Martin Firefighter en buuv An 4
7 Brillie (1 + 2 voor Boeing 747)
8 Slowride 2
9 Renésmurf (wil hier niet genoemd worden), Gerard en Jaco Klikogreen 1
Erik bedankt voor de foto's!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarom is de foto onscherp aan de linker zijde? Zo maar een vraag. Ik kijk natuurlijk uit naar de volgende games.

FRANK103 zei

Hoi Brillie, ik neem aan dat je de autofoto's bedoelt, deze zijn gemaakt met een mobiele telefoon en de kwaliteit is duidelijk niet zo goed. Bij alle foto's is rechtsonder een wazige vlek te zien, misschien door een fout in de lens of misschien een vingerafdruk op de lens. Ik zal Erik er zaterdag naar vragen...

Anoniem zei

@ Frank: Doe dat... want 5Mp voor een mobiel is toch heel gewoon tegenwoordig.

FRANK103 zei

@Brillie: ook een 5MP toestel kan geen goede foto's maken met een vuile lens.

Erik zei

Graag gedaan neef.

De foto's zijn zo wazig omdat er een gietfout zit in de behuizing van mijn mobiel. Gekocht op de markt (8€), doe ik dus ook niet meer....

Anoniem zei

Dankjewel Frank

FRANK103 zei

@Neef: alle waar naar zijn geld?

@Gert: graag gedaan!

Renesmurf zei

Het barbecueseizoen was erg kort dit jaar.