woensdag 27 augustus 2008

Teamuitje 2008

Gisteren was het teamuitje van mijn werk. Met z'n allen naar Zandvoort aan Zee, en we nemen schepjes en een bal mee! Kamergenoot Peter, die hier niet genoemd wil worden, en die ook niet gefotografeerd wil worden, was gisteren 25 jaar bij 'de zaak'. Zijn tractatie (veel drank!) hebben we gisteren ook genoten, op 1 voorwaarde: dat we niet zouden zingen! En dat terwijl we zo mooi kunnen zingen! Natuurlijk moest er gevoetbald worden (3 man uitgevallen met zware blessures, uiteraard is er sprake van een bedrijfsongeval!), waarvan ik geen foto's kan tonen omdat ik zelf ook liep te draven, en 's middags waren er andere strandspelen, zoals vliegeren en raften. Omdat mijn camera niet waterdicht is en ik het zeewater te koud en te weinig chloor vind bevatten heb ik het watergedeelte aan me voorbij laten gaan. En dan zeg ik nog niets over de witte haai die ze afgelopen week in de Noordzee hebben gezien! Ik heb me bezig gehouden met onderstaande activiteit, waarbij activiteit misschien een beetje te actief klinkt!
De dag werd afgesloten met een eenvoudige doch voedzame BBQ, waarbij ik u hier graag laat zien dat het plaatselijk gevogelte ook genoten heeft van de BBQ. Géén foto's van de maaltijd afkomstig van de BBQ omdat dit mogelijk leidt tot meer rijmpjes in onleesbaar dialect, zoals het rijmpje van HenkG bij mijn verhaal over sprookjeswonderland! Dat ik eindelijk een tizzun voor Brillie heb gespot deel ik ook alvast mee, kunnen jullie morgenavond weer fijn puzzelen!

9 opmerkingen:

Jacko zei

Erg onderhoudens weer Frank.

De sportschoen op de achtergrond bij het stenen stapelen vind ik een erg leuk detail. De foto van de meeuwen op de dakrand is super. Helaas....

HenkG zei

Je gaat me toch niet vertellen dat je dat gedicht niet kunt ontcijferen?

Renesmurf zei

Het weer was niet echt zomers, dat is heel erg jammer.
Met mooi weer gaat zoiets nog wel.

Ik heb zelf een hekel aan uitjes van mijn werk.

AlfaHarry zei

Geweldig verslag Frank, ik begrijp dat ik niets gemist heb.

Anoniem zei

Ik mis wel een foto met brandende kooltjes........

FRANK103 zei

@Jacko: ik heb veel moeite gedaan om die schoen precies daar te krijgen!

@Henk: mijn Twents is niet om over naar huis te schrijven

@René: het was gewoon waardeloos weer, ik heb geen hekel aan teamuitjes, meeste collega's zijn heel gezellig buiten werktijd.

@Harry: ik heb me best vermaakt, lekker gegeten en ook nog met koffie gegooid (over mezelf). Dolle boel dus!

@Gert: die heb ik wel! Plaats hem morgen voor je!

Anoniem zei

Kijk eens aan. Er waren nog niet genoeg zieken op het werk...

Anoniem zei

PS: Ik kan ook handlezen...

FRANK103 zei

@Brillie: sporten op het strand levert een ongewone en zware belasting op voor de gewrichten, zelfs ervaren sporters hadden last.
Mbt handlezen: laat maar horen!