maandag 22 september 2008

Over racebaanauto's

Steef heeft iets met Opel Manta's. En zijn zwager Edwin ook. Ze hebben, volgens hun zeggen, ook allebij een Opel Manta gehad. En nu heeft Steef een schaalmodel gekocht. Geen fraai exemplaar van Sloter, maar een meer waarheidgetrouw exemplaar van Carrera. Loshangende lampen en gerammel. En dan zeg ik niets over de 2 dames die dit schaalmodel bevolken, of over hetgeen ze aan de binnenspiegel hebben hangen. Hier dekt 'hachelijk' ook niet meer de lading, hier resteert alleen afschuw! Steef gefeliciteerd met je aankoop!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook mijn deelmening met de aankoop. Al druft Frank dat niet te zeggen, Brillie wel. Hachelijke zaak weer.

Jacko zei

Zo'n Manta heeft natuurlijk wel een dubbele TL balk als binnenverlichting. Kun je 's nachts ook je zonnenbril ophouden!!

Renesmurf zei

Misschien moeten grote auto`s ook maar aan een rails gaan rijden, dat zal vast wel brokken schelen!

PorscheHarry zei

Gave bak? Ik overweeg ik zo'n Manta aan te schaffen en een HRS-chassis onder te bouwen. Deze velgen zijn te groot, in die tijd reden ze nog maar met 13" velgen.

FRANK103 zei

@Brillie: van mij mag iedereen doen wat hij zelf wil, als hij anderen er maar niet mee lastig valt. En zo'n Manta, daar val je mij niet mee lastig. Ik had er natuurlijk ook geen foto's van kunnen maken! Of is dit hachelijk?

@Jacko: links en rechts heeft zo'n Manta een dubbele tl balk, ook voor de passagier!

@rene: zo'n rails is geen garantie dat het goed gaat, tenzij je de maximum snelheid (= voltage) erg laag zet.

@Harold: de Carrara Manta is een speciale 'tuning' uitvoering, met veel verstelmogelijkheden, een HRS chassis is misschien niet nodig.

BK-Racing zei

Ik zie het niveau van dit waardeloze weblog meteen stijgen met zo'n onderwerp !