zondag 26 oktober 2008

Formule 1 in Japan

John, Jeroen en Remco, die hier niet genoemd willen worden, reisden na ons A1GP bezoek af naar Japan, om de Formule 1 wedstrijd daar te gaan bekijken. Natuurlijk vroeg ik John, die hier nog steeds niet genoemd wil worden, voor dit weblog een paar 'weblogplaatjes' te schieten. En dat heeft hij voor jullie gedaan! Ik heb gisteren zelf een honderdtal foto's bekeken die John (wil hier niet genoemd worden!) in Japan gemaakt heeft, en ik moet daarbij direct opmerken dat ik hier wel 100 van zijn foto's zou willen plaatsen. Van raceauto's, Tokyo, bezienswaardigheden, de kogeltrein (Shinkansen) en van zijn reisgenoten, rennend in kimono over de gang, tussen Russische 'zaken'lieden door. Van de Tokyo Stock Exchange vóór de bankencrisis.Natuurlijk heeft hij op de racedag foto's gemaakt, weliswaar van de verkeerde race (Porsches....) maar vooral voor Remco ook tientallen foto's van de promotiedames, waarbij ik natuurlijk moet opmerken dat Remco maar een 3 megapixel camera heeft en als je dan zo'n foto wil uitvergroten tot deurposterformaat, zijn 3 megapixelcamera ernstig te kort schiet. Ik kan natuurlijk roepen dat Remco bij het zien van zoveel moois de camera niet meer stevig vast kon houden, maar dat past natuurlijk niet bij het niveau van dit blog! Natuurlijk heeft John een berg foto's van de auto van Hamilton gemaakt. En zo ongeveer aan het eind van dit bericht komen dan de echte auto's. Ferrari! Gewoon mooi rood. Natuurlijk plaats ik hier nog wat cultuur! Hierboven dé tempel. En fetenswaren! Rauwe vis... En McTerrayaki. John, bedankt voor de foto's!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb een japanse auto, maar dan net even anders.

Anoniem zei

"Etenswaren," zegt ie, "en rauwe vis..."
Terwijl er enkel peperdure koi's te zien zijn!
Komt dát tegen!
Verbolgen,
De Drs.

FRANK103 zei

@rene: jij bent toch net even anders?

@drs: dus dit is geen foto uit de McDonalds?

Anoniem zei

Ik eet graag in Japan, iets van de MD... daarvoor maak je toch niet een lange reis, dat kan ook hier om de hoek?!