maandag 27 oktober 2008

Van H naar B met de 3 H's, deel 2


Tuurlijk moet ik vandaag beginnen met de mededeling dat John (wil hier nog altijd niet genoemd worden) 


me een tweede serie Formule 1 foto's heeft gemaild, er komt dus een vervolg! 
 
 

 Dan hadden jullie nog recht op een aantal delen over de MBS (Museum Buurt Spoorweg), 


die ik ga onder brengen in de volgende delen: 
   
Deel 2, vandaag, zijn treinenfoto's.


Deel 3 zijn karakteristieke koppen (een GastheerG impressie) 


Deel 4 zijn detailopnames (opnieuw een GastheerG imitatie) 

   
Vervolgens heb ik een wagonlading (het blijft een treinentopic!) autofoto's.
   

En die ga ik natuurlijk verpakken in een serie tizzuns! Dan wilden jullie vast weten dat Madelon103 gisteren jarig was maar zoals ieder jaar haar verjaardag niet wilde vieren. 

   

En belangrijker: gisteren was het ook K3 dag, vanwege het 10 jarig bestaan van K3! Tuurlijk heb ik ehhhh hebben de kindertjes de hele dag voor de TV gezeten om 'De drie biggetjes' en een K3 show en vervolgens de topfilm 'K3 en de ijsprinses' te bekijken. 

   

Dan zal het misschien iemand opgevallen zijn dat blogger nieuwe opties aanbied voor de links (links!) en dat ik dit weblog natuurlijk een strakkere look ga geven. 

   

Voor de treinenfoto's van vandaag geldt dat ik graag jullie zou willen vertellen wat er allemaal op te zien is,

   
maar aangezien ik het niet weet en ik vermoed dan door de mand te vallen (kan afhankelijk van de hoogte heel pijnlijk zijn!) als kenner, beperk ik me tot de plaatjes. 


Hachelijk?

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik moet mij beperken tot de kleuren van de machines. Het is zo on-na-tuurlijk... de lak is niet om aan te zien.... zo vrolijk. En NEE, ik heb geen pest bui....

FRANK103 zei

@Brillie: je moet poepen maar het lukt niet?

Steffer zei

103x felicitaties aan Madelon....
enne....laat de milieupolitie deze blog maar niet zien....

Gerard van Dongen zei

lekker kijkwerk. Vooral de lage standpunten en natuurlijk die met extra veel stoom!

Anoniem zei

Vanuit Dallas kan ik niet anders dan concluderen dat het mooie foto's zijn.

Jacko zei

Strakke platen Frank. Gelukkig is je verhaal van het bekende niveau!!

Je linkenlijst is wel grappig zo. Staan heel wat opties tussen bij de nieuwe bloggertoestand inderdaad.

FRANK103 zei

@steffer: en de omwonenden maar klagen over de rook!

@gerard: die is helaas niet echt heel scherp....

@lokkie: maak je wel mooie treinenfoto's in Dallas!

@jacko: ik had het bij jou en chris gezien dat dit mogelijk is!

Renesmurf zei

Zo, wat een walm komt er soms toch af! Daarom regent het ook zo vaak natuurlijk.

HenkG zei

Wanneer ga je nou een treinenkalender uitgeven?

FRANK103 zei

@René: het is stoom om de trek door de schoorsteen te regelen of het zijn gassen uit de vuurkamer (=rook), maar walm, nee, zo kan je die damp uit de schoornsteen niet noemen.

@henk: zodra mijn foto's van de juiste kwaliteit zijn: met sint juttemis!