dinsdag 28 oktober 2008

Van H naar B met de 3 H's, deel 3


Een stoomtreintjesevenement is vaak ook een evenement voor liefhebbers van andere oude rommel.

 Zoals bussen, auto's of bromfietsen.

   

 En die liefhebbers van andere oude rommel zijn soms fotogeniek. Een opvallende outfit, snor of coole helm: 

 --De Willempie-helm-- 


--De YMCA -niet bukken als ik mijn zeepje laat vallen- look--

   

 --De Topgun look-- 

 
 --Opperste concentratie voor de wedstrijd--



Gastheer Gerard (zie links bij de links) gaf vorig jaar bij het bezoek aan het spoorlijntje Hoorn-Medemblik het (goede?) voorbeeld: gewoon opvallend de telelens op de 'slachtoffers' richten en afdrukken! 


 De 3H's maakten zich zorgen om de (mogelijk ernstig agressieve) reacties. Uiteindelijk vroeg slechts één persoon me waar ik eigenlijk mee bezig was, toen ik zei zijn prachtige snor op de foto te moeten zetten was zijn ego meer dan gestreeld en was het directe gevaar voorbij.  


Natuurlijk heb ik speciaal voor één van de H's ook het meisje van de worst op de foto gezet. 


En omdat dit een treinentopic is: de conducteur! 


Hachelijk?

4 opmerkingen:

Jacko zei

Schaamteloos!!

PorscheHarry zei

Ze was ook erg lief :-)

Anoniem zei

Het zijn wel allemaal erg oude gasten die daar te zien waren. En dat durf jij op je blog te zetten???

FRANK103 zei

@Jacko: inderdaad!

@Harry: komt jouw vrouw ook op dit blog???

@Brillie: ja!