woensdag 26 november 2008

Sneeuwfoto's groot

Jacko vroeg of ik nog sneeuwfoto's gemaakt had. Ja, en die stonden zondag ook op het blog, maar kennelijk zo onopvallend dat ze eenvoudig over het hoofd gezien konden worden.
Een oplossing is eenvoudig, ook omdat Steffer meent een opgaande lijn te signaleren: ik zet ze hier nog een keer neer, nu echter groot.

1 Het clubgebouw van de claustofobiepatiëntenvereniging
sneeuw

2 Het gevaarlijke dijkje
sneeuw

3 Het hek
sneeuw

4 De verbindingsdijk tussen de kruitkamer en de forten
sneeuw

5 Hi, I'm Frank. I'm born to be cheap!
sneeuw

6 Eén boom maakt nog geen bos
sneeuw

7 En een tweede boom erbij?
sneeuw

8 De vaas mag hier niet ontbreken
sneeuw

Jacko, Stef, voldoet dit aan jullie wensen?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Verd,,,, ik voel mij genaait. Het lijkt wel RTL4....

Jacko zei

Toch heb ik wel iets van herkenning bij het bekijken van deze foto's.

Gert zei

Dit is dus gewoon een herhaling. Waar blijven de beloofde flitsfoto's?

Jacko zei

Ja inderdaad Gert. Waar blijven de flitsfoto's Frank?

Een beetje weblog heeft minimaal 2 update sop een dag. Eentje is zooooo 2007 weet je.

Steffer zei

Frank, het is je gelukt! Voortaan niet meer doen hoor....ik schrok ervan....

FRANK103 zei

@Brillie: als je er maar plezier bij hebt?

@Jacko: dat is afhankelijk van je korte termijn geheugen!

@Gert: die komen niet!

@Jacko: ik heb geen tijd voor twee updates. En ik heb al geen tekst voor 1 update!

@Stef: de dalende lijn...