woensdag 31 december 2008

Sprookjeswonderland deel zoveel en 5


Winterwonderland in Sprookjeswonderland. En Jason wordt vandaag 6. En Erik komt vanavond langs om aan de treinen te knutselen. Een update voor jullie!



Op weg naar de verjaardag van Jason is natuurlijk de camera mee. Het dijkje naar B. is namelijk top!



En de verjaardagstaart ook!



Dan is het een lang stuk rijden naar Enkhuizen, langs Stompetoren.



Sprookjeswonderland is in winterstemming.



Gelukkig zien we Sneeuwwitje....



en de Gelaarsde kat!



De Sprookjeswonderlandtrein mag hier niet ontbreken....



en de (late) lunch ook niet!



Op het IJsselmeer kan geschaatst worden!



En dan is het tijd om naar huis te gaan.



Welke ik het liefst omgebouwd wil hebben, vroeg Erik. En dat is de Fleischmann 1472 plan V. NY Pizza, koffie, veel fris en dan is hij klaar!



Om te oefenen voor Railz heb ik ook de 81 weer eens op de foto gezet. In sepia dit keer.



Voor morgen (de 31e december) wens ik jullie een fijn uiteinde en voorzichtig met vuurwerk! Want het is hachelijk!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Uit de bocht... van het spoor. het kon ook niet anders als het een Fleischmann is. Even dacht ik naar een herhaling te kijken, gezien de eerste paar fotos... hachelijke zaak, ik weet het. Je komt te vaak daar langs heen rijden. Op naar de frieten. ik heb nu ook trek in fieten. Dat mogen best van die Franse zijn.

Gert zei

Ik heb geen vuurwerk moet ik dan ook voorzichtig zijn? Iedereen een hele prettige jaarwisseling en tot volgend jaar :-)

Anoniem zei

Ik keek vroeger ook wel eens naar the a team, toendertijd was dat best leuk.

FRANK103 zei

@Brillie: het is de plaatselijke polder waar ik inderdaad regelmatig doorheen rijd, met fiets of auto. Een direct verband met friet is er echter niet!

@Gert: mensen in jouw directe omgeving met veel vuurwerk kan ook hachelijk zijn!

@René: The A-team is weer in. Ja, "Daar komen de schutters" komt binnenkort ook weer op de buis. Hachelijk?

Anoniem zei

goede start