zaterdag 24 januari 2009

Over botte foto's!

Op het onvolprezen weblog van GastheerG, die hier niet genoemd wil worden, staat een post over scherpe foto's. http://www.nynke.com/gerard/2009/01/scherpe-fotos.html

bot

Een post over scherpe foto's vraagt natuurlijk om een reactie! Tegenover scherp staat natuurlijk bot, en daarom plaats ik vandaag een bot bericht!

Photobucket

De eerste betekenis van bot betreft een soort vis. Tja, vissen, dat is een grens. U kent vissen wel: in het water poepen en er vervolgens doorheen zwemmen. Geen foto's van vis dus!

bot

Betekenis twee is bot, en heb je het over botten dan heb je het bijvoorbeeld over de botten van Wesley, die aan het poseren voor deze foto een PS2 spel overhield en zo zijn knietjes wel vaker wil laten vereeuwigen.

bot

Bot is ook iets met planten. Zegt me niets maar de buren hebben planten in de tuin dus plaats ik hier een foto! De volgende bot is echt bot.
http://www.nynke.com/gerard/2009/01/vieze-fiets.html
Had ik de Playmobil mannetjes de fietsschoonmaak post laten zien op het weblog van GastheerG, die hier nog steeds niet genoemd wil worden, en mijn fiets voor ze buiten gezet, krijg ik een demonstratie in de tuin.

bot

Ze willen niet. Dat is bot! Vanzelfsprekend kregen ze vanavond niets te eten!

bot

Voor Gert: Joop, Leon, Ruben en Ton tegen René, Marco, Bart, Frank en Renzo (8 jaar) leverde een 2 - 7 voorsprong voor team 2. Daarna raakte team 2 in een dip en team 1 op schot wat resulteerde in een eindstand van 10 - 8. De winnende was voor team 2.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie dat er ook gras groeit tussen je steentjes. Geen tuinman in dienst? Of staakt die ook al?

Gerard van Dongen zei

Wat een geweldig begin van deze zondag! HEERLIJK!

FRANK103 zei

@brillie: ik ben de tuinman

@gerard: graag gedaan!

Anoniem zei

Die knie had echt niet gehoeven.
De rest ook niet eigenlijk.

FRANK103 zei

@René: top opmerking! Eindelijk ga je dit blog naar waarde schatten.

Mooi moment!

Snif

Anoniem zei

Dan zul je aan het werk moeten...

FRANK103 zei

@Brillie: inderdaad

Jacko zei

Zeldzaam, wat een niveau...

Gert zei

Toch wel jammer dat het huis niet zo goed gebouwd is....
De afwatering van het straatje is daarintegen wel goed geregeld :-)

FRANK103 zei

@Jacko: het is een bepaalde klasse!

@Gert: het is de schuur, en de afwatering laat tot op heden weinig te wensen over. Wel krijg is er erg stevige kuiten van!