zaterdag 21 februari 2009

De kredietcrisis en de spoorbaan

Het bestrijden van de kredietcrisis is een taak die we niet lichtvaardig op moeten vatten. Al eerder heb ik op dit blog melding gemaakt van nuttige en noodzakelijke aankopen om de kredietcrisis te bestrijden. Opnieuw heb ik mijn steentje bijgedragen, opnieuw met noodzakelijke aankopen voor de spoorbaan. Jullie begrijpen dat mijn spoortafel een nauwgezette reflectie van de werkelijkheid is, waarbij geen details over het hoofd gezien worden! Hierom zie ik er van af uitsluitend en alleen rode Ferrari's op de spoortafel te plaatsen, in 'het echt' rijden ook niet alleen rode auto's rond, maar bijvoorbeeld ook blauwe exemplaren. Op de spoortafel komen dus ook blauwe Ferrari's voor! Afgelopen dagen waren druk, op kantoor moesten voetbalkaartjes geruild worden, een dagtaak tussen het koffiedrinken door, en in de avonduren was het ook druk: donderdag moest er een film gekeken worden en vrijdag moest ik naar een verjaardag. Vandaag was gelukkig een stuk rustiger, na het voetbaluurtje (Joop, 2x Bart en Leon tegen René, Friso, John en Frank werd met 10-7 gewonnen door team 1) snel onder de douche en vervolgens naar de treinenbeurs in Houten om een zeer noodzakelijke en nuttige aankoop te doen (binnenkort op dit blog!), vervolgens naar de verjaardag van Elle waarvan we nu net een halfuur thuis zijn. Vanavond een romantische Valentijnsfilm kijken die ik vorige week aan Madelon 103 heb gegeven, Diehard 4.0. Hachelijk?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke autos. Daar niet van. Maar die trein boven dit alles, moet die nu zo groot in beeld komen?

FRANK103 zei

@Brillie: ja!

PorscheHarry zei

Waarom dan weer zo'n roze achtergrond?

Anoniem zei

Prachtig die E103.

Ook nu blijkt weer dat Ferrari voor mietjes is. :-)

FRANK103 zei

@Harold: dat is het enige grotere stuk karton dat we hebben liggen :-(

@Lokkie: inderdaad, hoewel ik wel de goeie kant op de foto heb gezet. Mbt Ferrari's: die zijn voor voetballers! Dat sluit niet uit dat voetballers mietjes zijn!