zondag 22 februari 2009

Over verjaardagen: Elle

De kalender van februari en maart staat vol met verjaardagen. Hoewel ik begrijp dat jullie het misschien niet droog houden heb ik besloten toch eerst te bloggen over de verjaardag van Elle en te wachten met de noodzakelijke aankoop te Houten. Ook wacht ik een dag met de foto's van de Bakker Joop Porsche die Ries me gisteren gemaild heeft. Mochten jullie snel naar de supermarkt moeten om met veel drank deze wachttijd te vullen: graag bij Albert Heijn en de voetbalkaartjes naar mij opsturen, dat wil zeggen: kaartje 27 (KJ Huntelaar) en 204 (Wout Brama). De tuin van Elle en Ruud, die hier overigens niet genoemd willen worden, is erg kindvriendelijk ingericht zodat het binnen heerlijk rustig was! Er werd op ons gerekend met het avondeten zodat ik geen foto's kan laten zien van de McDonalds maar die van een gezonde hollandse maaltijd! Ruud nam de taak van chefkok waar, hoewel hij te weinig schuttingtaal uitte om een TV topkok te kunnen worden, zoals Gordon Ramsey! Dat mocht natuurlijk de pret niet drukken, en met veel saus (en digitale hulpmiddelen) waren de kookkunsten van Ruud natuurlijk ook mooi op kleur te brengen voor dit blog! Bij vertrek wees opa Fred, voor de gelegenheid feestelijk getooid met hoedje en kleurrijke bril, me er uitgebreid op (zie foto hieronder) dat hij niet op dit blog genoemd of afgebeeld wil worden! En daar voldoe ik natuurlijk graag aan! Hachelijk?

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Bij de AH koop ik niet, dat is mij te duur.
Verjaardagen ga ik liever niet naar toe.

Jacko zei

Best leuk zo'n kijkje in jouw leven hoor!

Anoniem zei

dat zijn wel hele gladde bandjes.

FRANK103 zei

@René: verjaardagen kunnen leuk zijn, maar dat hoeft niet!

@Jacko: dit zijn wel de leuke momenten...

@Brillie: is voor een beeldje niet erg.

Anoniem zei

Beeldje? Dat maakt niet uit. Het gaat om het idee.

FRANK103 zei

@Brillie: voor een raceauto zijn gladde bandjes (slicks) wel weer top, dan moet het wel droog zijn....

Anoniem zei

hallo frank,
er is nog een appeltaartje blijven staan op 20-feb > en aangezien ik hier geen foto ervan zie moet dat wel de jouwe zijn geweest. ( heb je weer een hachelijke poging ondernomen om aan de lijn te doen?)afijn, dan is dat raadsel ook weer opgelost. gr. rob(die hier niet genoemd wil worden)

FRANK103 zei

@Rob: was inderdaad mijn stukje. Kom een andere keer wel weer een stuk appelgebak eten.