woensdag 11 februari 2009

De strijd tegen de dip

Wat helpt er tegen een dip? Stroopwafels van Bakker Joop! Dropjes! En hotdogs bij de lunch!

Urban biking

Dus ging ik vol goede moed vanmorgen op mijn fiets richting buurtsuper om hiervoor genoemde producten te scoren.

Urban biking

Eenmaal thuis wilde ik ook de bijbehorende knakworsten uit de draaideurkast pakken, waren ze op! Natuurlijk sprong ik weer op de fiets, richting buurtsuper,

Urban biking

om worsten te kopen (of ze wel of niet gerookt waren wist de consumentenbond niet zeker, en als ze het wel zeker weten kan het zijn dat ze zich alsnog vergissen).

Urban biking

Met in het achterhoofd het urban fotografie gedoe van Jack the Slipper (wil hier niet genoemd worden maar staat links bij de links)

Urban biking

en de fietsprojecten van Gastheer Gerard (wil hier ook niet genoemd worden maar staat links bij de links) ging dit keer de camera mee.

Photobucket

Voor urban fiets foto's!

Urban biking

Wie het hele verhaal wil lezen kijkt gerust (of eigenlijk: ongerust!) links bij de links, bij digirelax, en dan bij de fotoblogjes.

Urban biking

Hier op dit blog staat 'the making of'.

Urban biking

Voor wie graag wil weten wat hier morgen staat: een fotoserie over het kaasrestauratierijtuig is klaar, een serie over Bibbel Bips is klaar en vanavond wordt Wesley officieel padvinder (voor Brillie: een Esta, wat dat ook mag zijn).

Urban biking

De vulling van dit blog is voor komende dagen dus geregeld, Akela, wij doen ons best!

Mijn fiets schoonmaken? Wie zei dat?
Urban biking

Hachelijk!

13 opmerkingen:

Gerard van Dongen zei

Dit zijn gewoon echt gave foto´s. Moet niet gekker worden hier!

Anoniem zei

FF door de wasstraat?

FRANK103 zei

@Gerard: sorry, zal niet meer gebeuren! :-)

@Lokkie: fiets vanmiddag in de regen geparkeerd, is nu weer schoon!

BK-Racing zei

Gaaaap.

Jacko zei

In 1 keer terug op je oude niveau en UIT de dip!!

Ik vind het grote klasse Frank. Petje af en een diepe buiging.

Finger2 zei

Er zijn geen padvinders meer al jaren niet meer. Het zijn nu scouts en zijn lid van een scoutinggroep. Ja en Baden Powell is al jaren dood. Maar die spoorde ook niet.

FRANK103 zei

@BK: is dat een compliment?

@Jacko: het is hachelijk!

@Finger2: Esta's zijn het. En dat is een onderdeel van Souting Nederland. Het is me opnieuw uitgelegd door de hopman. Ehhhh

door de voorzitter. Erik.

En dat Baden Powell niet spoorde kan natuurlijk, de doorsnede Amerikaan zit alleen met zijn gat in de auto. Of bedoel je iets anders met 'spoorde OOK niet'. Hmmmm..

Hachelijk?

Anoniem zei

Je kan wel je veters strikken... ik kan dat niet.

Anoniem zei

Hoe dichterbij je kijkt hoe meer je ziet, zelfs dat wat je niet wilt zien.

Een goed gedicht doet wonderen.

FRANK103 zei

@Brillie: dan moet je schoenen met veters kopen!

@René:ook als het niet rijmt, of rijmt dat niet?

Gert zei

Natuurlijk stelt niemand de vragen waar ik het eerst aan denk. Wat helpt nu het best tegen een dip?
Stroopwafels? Drop? Hotdogs?
Helpen de fietstochtjes naar de buurtsuper ook? Of is het toch een combinatie van bovenstaande opties?

Dikke Leo zei

Volgens mij helpen bon bons tegen een dip erg goed, dus haast ik mij wederom met grote spoed.
Ondanks het feit dat het mij groeien doet, Wordt ik door de winkeldames altijd vrolijk begroet.
Het gewicht is misschien de oorzaak van mijn dip zoals u reeds vermoed, maar de bon bons zijn zo heerlijk zoet.
Lekker eten en snoepen zit bij mij in het bloed, dus na nog een bon bon breng ik u een optimistische groet.

FRANK103 zei

@Gert: buiten in het zonnetje fietsen helpt bij mij goed, en een retourtje buurtsuper is een goede reden voor een fietstocht!

@Leo: geweldige rijm, maar bonbons daar doe je mij maar kort een plezier mee, daar heb ik snel genoeg van! Afgezien van de ernstige hoeveelheid calorieën....