zondag 1 februari 2009

Nog meer van hetzelfde

Na treinen en racebanen verwachten jullie natuurlijk andere details over mijn weekendbesteding. Meer getwitter.

bibbel

Wanner stond ik bij welke buurtsuper? Wanneer stond ik bij de Mc?
Willen jullie dat horen?

bibbel

Wel, het was een cultureel verantwoord weekend! Zaterdagmorgen na het voetbal moesten natuurlijk de wekelijkse schappies gedaan worden, lunchen en daarna met Wes naar het theater. Een vader - zoon moment.

bibbel

Naar de voorstelling van Schateiland! Hoewel Wesley vooraf niet zo enthousiast was, vond hij de voorstelling zelf heel mooi! We scoorden natuurlijk ook een boek (het originele boek van Louis Stevenson) en de CD van de voorstelling. Een staande ovatie van 5 minuten gaf wel aan dat alle kindertjes en ouders van de voorstelling hadden genoten! Na de voorstelling hebben we natuurlijk een McFondue gescoord en een kipwrap.

bibbel

Vanmiddag werd Lisanne, die hier niet genoemd wil worden, gebeld door vriendin Martine, die hier óók niet genoemd wil worden. Of ze mee wilde naar Oorlogswinter, de film naar het boek van Jan Terlouw. Tuurlijk wilde Lisanne mee! Er was één klein probleempje. Hoe kwamen ze bij de bioscoop. Ah papa, zou jij..... En dus ging ik vanmiddag naar Oorlogswinter, zak met nootjes en drinken mee. Voor de kenners: de verfilmingen van Kruistocht in Spijkerbroek (Thea Beckman) en van de Scheepsjongen van Bontekoe vonden we redelijk, maar die van Brief voor de koning (Tonke Dragt) vonden we flut.

bibbel

De verfilming van Oorlogswinter is echter heel goed. Tien met een griffel en een zoen van de juffrouw. Zo spannend dat de nootjes en de popcorn niet op waren. Een aanrader dus! Omdat het fototoestel het hele weekend vrij was plaats ik foto's van Bips.

bibbel

Hachelijk?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het klinkt nu net alsof jij je opgeofferd hebt, maar wij weten wel beter!

FRANK103 zei

@Madelon: inderdaad

Anoniem zei

Ik kan maar een ding zeggen: sterkte.