woensdag 25 maart 2009

Uitverkoop

Collega René, die hier overigens niet genoemd wil worden, vertelde maandag dat Danny's onderdelen en modelbouw uitverkoop houdt. Opheffingsuitverkoop. Leuk van uitverkoop is dat er vaak koopjes te scoren zijn. Madelon103, die hier trouwens ook niet genoemd wil worden, wordt ook altijd helemaal enthousiast als er ergens uitverkoop is. Aanbiedingen bij Benetton, Esprit e.d., ze wil dan graag naar die kledingzaken, of beter gezegd klere(n)winkels. Nee, dan Danny's, een Märklin shop in shop. Nu met 20% korting. Maar bij een winkel die adviesprijzen rekent is 20% korting niet direct dat je zegt 'wauw' of 'joepie'. Dan koop je wat potjes verf om thuis ook te kunnen weatheren, een leuk wagonnetje van Thomas de tanktrein (voor Märklin) en ga je via een leuke touristische route terug naar huis. (Pas op voor de boot, die komt van rechts...)Maar de uitverkoop duurt tot 1 mei dus misschien is een herhalingsbezoek de moeite waard? Het is hachelijk!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie regelmatig potjes verf.

Gert zei

Hoe ging het fietsen?

FRANK103 zei

@René: potten verf denk ik. Geen potjes van 20 ml.

@gert: gezien regen en nattigheid op de weg heb ik niet gefietst....
Nat worden doe ik bij voorkeur onder de douche of in het zwembad!

Anoniem zei

Ik ook, en zal daar morgen een stukje over schrijven....

zie daarvoor www.brillie.nl En zij die niet genoemd willen worden: van harte welkom.