maandag 23 maart 2009

Depri




Uit wikipedia:

Een depressie is een stemmingsstoornis die zich kenmerkt door een verlies van levenslust of een zwaar terneergeslagen stemming. In het normale spraakgebruik wordt de term 'depressief' vrij snel gebruikt voor een toestand waarin iemand zich een beetje depressief voelt (bijvoorbeeld Weltschmerz (letterlijk wereldpijn)). Een depressie moet echter aan een aantal criteria voldoen zoals vastgelegd in het ICD-10. In Nederland en de Verenigde Staten gebruikt men de DSM-IV TR. Niet iedere depressieve, sombere of verdrietige stemming is een psychische aandoening.


Aanleiding:
http://www.nu.nl/muziek/1937321/kathleen-stapt-uit-k3.html
Kathleen (links op onderstaande foto) keert K3 de rug toe........

Aangevuld met foto's op speciaal verzoek van Steffer, die hier niet genoemd wil worden, met foto's uit de voorstelling 'de drie biggetjes' van 14 april 2007 (zie ook het archief van dit blog of het label 3biggetjes).

13 opmerkingen:

Steffer zei

Geen pic? Er had op zijn minst een plaatje van Kathleen in je post moeten staan...of....kan je dat niet opbrengen in deze toestand....?

FRANK103 zei

@Steffer: ik heb, speciaal voor jou, de foto's erbij gezet. Snif.....

Gerard van Dongen zei

Gelukkig gaat de minst leuke weg!

Anoniem zei

Ze laten heel wat na, en daar doet men het dan maar mee.

Ik vind lais leuker!

Anoniem zei

Van K3 zou ik ook gek worden. Blij dat ze nu stoppen.

Maar wees gerust, morgen noem ik je blog nog even in mijn blog....

arnaud zei

blijkbaar heeft de boze wolf het eerste biggetje te pakken, op naar de volgende twee, YUMMIE

Gert zei

Alle Nederlandstalige zangeressen waarvan hun naam met een "K" begint zijn volgens mij al druk aan het oefenen.

Anoniem zei

wie neemt haar plaats in gerard joling??

Anoniem zei

Weet je wat nu het deprimerendste is, dat die andere twee nog doorgaan ook.

Steffer zei

103 x dank

FRANK103 zei

Tjonge, 10 reacties. Echt een onderwerp dat boeit dus!

@Gerard: Kathleen is wel degene die kon zingen. Ja, dat is eigenlijk niet belangrijk bij K3, maar toch!

@René: wie of wat is lais?

@Brillie: ik ga zo kijken, maar ik houd het natuurlijk hier niet droog! (van spanning)

@Arnaud: met knoflook of satésaus?

@Gert: ik zet in op Free Souffriau (Mega Mindy)

@Gait: nee, Gerard Joling is te lang bezig met haar en make up en voldoet dus niet aan het prototype van de frisse jonge meid!

@Lokkie: je moet je ook beperken tot de posters!

@Stef: graag gedaan!

Gert zei

De voornaam moet toch met een K beginnen? Mindy valt dus af.
Mega Mindy en K2 klinkt toch niet.

FRANK103 zei

@Gert: haar artiestennaam moet met een K beginnen, Ze noemen Free dan gewoon Kathleen oid.