dinsdag 21 april 2009

Racen bij Henk, deel 2

Omdat één deel genoeg is voor Henk en Steffer plaats ik natuurlijk een tweede deel. In het kader van: overdaad schaadt! Of: we hadden de boodschap al begrepen. Vandaag een teveel aan foto's waarvan jullie vast denken: ik had die niet gemaakt en had ik ze gemaakt dan had ik ze zeker niet op internet gezet. Zonde van de slijtage aan de camera. En: bewaar je dit soort foto's op die grotere, duurdere harde schijf in de PC? Of zelfs: weet je wel hoe milieubelastend deze foto's zijn, uiteindelijk is die accu toch gefabriceerd en opgeladen door misschien wel kernenergie. En dan dit soort (dolletjes de Porsche van Brillie) foto's. De kleur is ook niet top, laat staan het onderwerp.Of toch misschien een enkeling die een slotracepolitieautometgeluid foto kan waarderen. Of de snelle Mosler van Gait in actie. Of de nauwkeurige puntentelling via het zogenaamde 6-ogen principe om schrijffouten te voorkomen. Toch de rijst eet je met een lepel foto van Steffer?

Hachelijk!

4 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Leuk , een buitenbaan. Ik heb trouwens vandaag een nieuwe besteld in Enter.

Wat te volgens was op Twitter. Maar dat gebruik je niet.

Niet dat je wast mist.

Steffer zei

Komt er nog een deel 3 t/m 103?

FRANK103 zei

Als je maar geen roze besteld Brillie!

Nee, er komt geen deel 3, 4of ander deel. Ik ben namelijk door mijn fetenswaren heen, die zijn op!

HenkG zei

Waar haal je die teksten toch vandaan..