vrijdag 29 mei 2009

Blogvulling

Soms heb je gewoon een dip. Dan kan je een winterblogslaap beginnen, zoals de drs. die hier trouwens vast niet genoemd wil worden. Ik kan jullie vertellen over de verjaardag van Lisanne, maar omdat ik haar niet eens bij de musicalles mag ophalen (ze ontkent anders dat ze me kent....) gaat Lisanne gewoon in de ban. Ik kan reageren op de boeiende reactie van Renésmurf die vindt dat treinen geel moeten zijn. Of ik kan gewoon verder gaan over de fotocursus. Als niemand hier op de foto wil voor een portret, dat is de nieuwe opdracht, dan maak ik maar een autoportretfoto. Of een portretfoto van Bips. Hoewel ik een beetje het gevoel krijg dat hij ook niet op de foto wil. Hachelijk?

3 opmerkingen:

Renesmurf zei

Ik vind de laatste foto het mooist.
Dat is wel bijzonder.

www.brillie.nl zei

Ik strek mij ook even uit. Gaap. Niet dat ligt niet aan je blog....

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Sorry, Heer Frank-103,
Ik ben niet bepaald actief de laatste tijd, noch in het zelf loggen, noch in het reageren op andere blogs.
Ik zag hier wel mijn naam voorbijflitsen. ;-)
En de laatste foto (poes verbergt snoet) is inderdaad de mooiste. Ik zag hieronder ook enkele prachtige portretten.
Met vriendelijke groeten,
De Drs.