zaterdag 2 mei 2009

Ouwehands dierenpark in Rhenen


Collega Peter, en waarschijnlijk vooral zijn vrouw Astrid, die hier beiden niet genoemd willen worden, hadden Etos kortingsbonnen verzameld. 


En Peter had die kortingsbonnen aan mij gegeven! 


 (Dit is géén zelfportret) 


En zo gingen we dus vandaag naar Ouwehands dierenpark in Rhenen, 


door de vele speeltuintjes en de Ravot Apia (een overdekte speeltuin) een walhalla voor kindertjes.


Terwijl de kindertjes zich uitleefden op alle speeltoestellen en Madelon103 een oogje in het zeil hield, heb ik de beesten op de foto gezet. (Het oogje....) 


Zodat ik ze morgen kan laten zien wat ze allemaal hadden kunnen zien! 


Apies 


Olifanten 


IJsbeer 


Miniuil 


 Op de terugreis zijn we in Elst natuurlijk gestopt bij het lokale pannenkoekenhuis, want een dagje uit moet je goed doen! 


 Thuis de foto's snel bekeken en voor jullie een bericht gemaakt en geplaatst 


(oeps, het is inmiddels al weer 0.30). 


 (Wat kan je allemaal wel niet met een stok doen!) 


 Peter en Astrid bedankt, ook namens de rest van de familie 103!

7 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Naar deze vrolijkheid kan ik even niet kijken....

www.brillie.nl zei

PS: Komt door het masker dat ik draag.

Jacko zei

Geen zelfportret zeg je? En als ik jou zie gaan je kaken op en neer van het praten of het eten....

Leuke dierentuin dat Ouwehands.

Steffer zei

Foto van 103 met een treintje is hetzelfde als een aap met een stokkie...toch een zelfportret...

FRANK103 zei

@Brillie: dit blog verspreid géén Mexicaanse varkensgriep.

@Jacko: daarom heb ik het er ook expliciet bijgezet. Ik ben het niet, maar....

@Steffer: het is afschuwelijk allemaal!

Boy zei

Hallo Frank,

Aardig van Peter. Gelet op de foto's was het een mooie dag. Overigens schitterende foto's. Vooral de foto's van de miniuil en de kop van die eend??

Tot donderdag, groet, Boy

FRANK103 zei

@Boy: het was vrijdag zeer fraai weer!
Het is trouwens een pelikaan, die vast geen eend genoemd wil worden, maar dat terzijde!