donderdag 30 april 2009

Koninginnedag 2009

Vanmorgen vroeg op want ik moest 'handelswaar' naar mijn zus, die hier niet genoemd wil worden, brengen. Die zat er al een half uur en had de koffie klaar!
De mensen die gisteravond al zaten konden vanmorgen niet vroeg hun bed uitkomen, om 07.00 was het nog behoorlijk stil.
Omdat ik rommel kwijt wilde en niet het risico wilde lopen dat er ook weer gekocht ging worden was de rest van de familie 103 thuis gebleven. Pinokkio kijken! Ik kon achterin de tuin de vrolijke deuntjes van deze Studio 100 uit volle borst meezingen, wat overigens weer heel vervelend voor de buren was. Vanmiddag ben ik toch gaan kijken of mijn zus wel genoeg verkocht heeft. Opnieuw was de camera mee en nu om 'oranje koppen' te schieten voor het blog. Niet geheel toevallig waren er daar een boel van! En ik maar roepen dat ze morgen in de krant staan! Handelswaar, nog afkomstig van SS Titanic, was voor weinig te koop! Zelfs de slager ging op de foto! En nog meer koppen. Niet iedereen leek er even veel plezier in te hebben. Eenmaal thuis hoorden we over Apeldoorn, waar een mafkees (niet te verwarren met een pimpelmees, zie foto) duistere zaken met een zwarte Suzuki Swift heeft uitgehaald. Gaat het om een terrorist, een fundamentalist of een anarchist? Toch jammer dat dit soort idioten (zoals Volkert van der G.) het (altijd) nodig vindt om andere mensen naar het leven te staan ipv zelf een einde aan hun ellendige leven te maken. Het is hachelijk!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé zie ik daar een bekende dorpsstraat en een bekende kerktoren?
Heb je nog treinspullen gescoord op de vrijmarkt?

Chris Gerrist Fotografie zei

Hier in Renkum hadden ze allerlei treinen, je weet wel, die kleine dingen met wielen voor 10 doekoe te koop. Ik moest gelijk aan meneer 103 denken. Maar ja, wat moet ik met die locjes.

Chris

Gert zei

Belofte maakt schuld.

Renesmurf zei

Raar om hem te vergelijken met Volkert, want Volkerts missie slaagde wel, zonder verdere doden.

FRANK103 zei

@Lokkie: Ja, bekend terrein voor jou! Nee, ik heb niets gekocht!

@Chris: ik kan je een heleboel tips geven, hier was niets op treinengebied te koop.

@Gert: net of de krant op foto's van mij zit te wachten!

@René: naar mijn idee spoort die dader van gisteren niet en spoort volkert van der G ook niet!

Gert zei

@Frank: Ik had het eigenlijk over een belofte die je eerder deze week gedaan hebt aan alle bezoekers van deze onvolprezen website.