woensdag 29 april 2009

Over sport

De regelmatige bezoeker hier weet dat ik niet zoveel met sporten heb. Beetje voetballen in het park, beetje fietsen in het bos, wat racebaanautosport en tafelvoetbal. En natuurlijk sport kijken op TV. Dat is lastiger dan je denkt, bij voetbal kijken hoort natuurlijk ook paprikachips eten. Dat dan niet bij Studio sport op zondagavond, maar wel bij een voetbalwedstrijd (Nederlands elftal, Champions league, Uefa cup of KNVB beker) op de dinsdag, woensdag en donderdagavond. Of op een andere avond in de week. Toch ben ik blij dat het voetbalseizoen weer op haar einde loopt! Waarom is het trouwens op haar einde, meeste voetballers zijn (fysiek gezien) toch mannelijk? Op zijn einde loopt! De terechte winnaar heeft gewonnen. Ze hebben immers meer punten gehaald dan de rest! Waarom ben ik dan blij? Ik kan zolangzamerhand geen paprikachips meer zien. Ze komen mijn neus uit, die paprikachips. Hoewel er nu wel leuke decoratieve blikken met inhoud in de winkel staan om die paprikachips weg te spoelen. Jullie begrijpen het al: speciaal voor jullie en voor het blog heb ik dit blikken verzamelobject aangeschaft. En voor de paprikachips van vanavond, want er is weer een wedstrijd! Hachelijk?

4 opmerkingen:

Renesmurf zei

Ik heb niks met sport, maar Holland Sport kan ik wel waarderen!

Steffer zei

Is aan de tap hangen ook een sport?

www.brillie.nl zei

Drank en topsport gaat niet samen. Sterkte vandaag.

FRANK103 zei

@René: soms kijk ik ook Holland Sport, maar teveel geklets over sport kan me niet altijd boeien.

@Stef: ja hoor, alleen nog niet erkend als Olympische sport.

@Brillie: niet? Vandaar dat ik geen topsporter ben geworden!