woensdag 27 mei 2009

Woensdagmorgenfietsen

Woensdagmorgen, een koud windje maar de zon schijnt. "Graag een keer géén treinenfoto's" vroeg collega René, die hier overigens niet genoemd wil worden. Kleine foto's vroeg Renésmurf (smurfen zijn al snel tevreden). Het fietstochtje werd, gezien de wind, met de klok mee. En omdat ik om 10 uur al bij Johanna's hof was, normaliter het verste punt, besloot ik voor 'de grote ronde' te gaan. Via Bakkum naar Egmond aan zee dus! Natuurlijk laat ik jullie geen bos of koeienfoto's meer zien (die Schotse Hooglanders passen ook niet op kleine foto's). Bij Egmond aan Zee hield ik een kleine rustpauze, dan met wind tegen richting Limmen. Wie gaat er nog naar de Keukenhof als ze hier ook gewoon volop te zien zijn? Bloeiende dingessen dus! Hoewel ik niet van plan was een treinenfoto te maken moest ik voor dit exemplaar zelfs wachten, bij de beroemde springersspoorwegovergang bij het instituut voor geesteszieken te Heiloo. Thuis om 11.30, 57 kilometer, 25,0 gemiddeld.

3 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Een helden daad. Hoewel, 57 km, dat rij ik dik in een uur. Tja, met aftrek wel 3km te hard.

FRANK103 zei

Dat is dan vast niet op een fietsje?

www.brillie.nl zei

Die blauwe bollen is dat de lokale drugskwekerij?